Spulletjes sturen naar Gambia

Wij hebben in Gambia een 2 tal projecten die wij supporten. Het eerste is een project voor de opstart van een schooltje: de nursery The Big Tree. Informatie kunt u vinden op www.helpgambianchildren.nl.
Het 2e project is het helpen van onze favoriete fruit Lady, die geen gemakkelijk leven heeft in Gambia.
Voor beide projecten hebben wij in Nederland al allerlei spulletjes verzameld zoals schrijfblokken, pennen, toiletartikelen e.d… Nu is het versturen naar Gambia een kostbare en lastige zaak. Wij zoeken dan ook mensen, die naar Gambia gaan en in de gelegenheid zijn om deze spullen in kleine hoeveelheden voor ons mee te nemen. Zowel het schooltje als onze fruit lady (en wij) zullen u hiervoor dankbaar zijn!
Hartelijke groet,Marianne

Op het Gambiaprikbord zijn verschillende mensen, die containers naar Gambia versturen.
Eén ervan ken ik wat beter en ik weet dat je daar een poosje terug voor zeven euro een bananendoos vol kon doen en kon laten verzenden. Daarbij zorgt hij ook voor het passeren van de douane.
Misschien is dit een optie, want ik vermoed dat veel mensen, die naar Gambia gaan, zelf vaak al meer dan genoeg bij zich hebben. Ik tenminste wel en ik moet zelf altijd al genoeg weer thuis laten.
De spulletjes, die je noemt, zijn overigens ook goed in Gambia te kopen en dan scheelt het weer aanzienlijk in de kosten voor transport. Ook dit is natuurlijk nog een optie, ook al lees ik dat je nu hier in Nederland al genoeg hebt klaar staan.

Beste Lighthouse,
Dank voor de reactie! Het gaat echter om heel veel spullen, 10.000en pennen , honderden schrijfblokken, duizenden natte doekjes, tandartssetjes, enz. Wij hebben deze spullen gekregen van een bedrijf die ze ‘over’ had. Vandaar dat het met een bananendoos niet op te lossen is.
En vandaar dus mijn verzoek,
hartelijke groet,Marianne

Kijk even op de site van www.bennieahlers.nl kun je voor 7,25 een bananendoos sturen of 145€ m2!

Dank je wel! Wij hebben ondertussen al 1 KUB verstuurd en dat komt begin januari daar aan.
Wij zIjn er dan ook om te helpen bij de verspreiding!
Hartelijke groet,
Fatima

Mag ik vragen waar die fruitlady ergens zit ?