Hallo allemaal,
Ik heb mijn spullen gekocht bij http://www.backpackdeal.nl. Op deze site is het mogelijk om veel producten voor op reis in één pakket te kopen waardoor het veel goedkoper is.
Misschien een leuke tip voor andere.
Groetjes
Hallo allemaal,
Ik heb mijn spullen gekocht bij http://www.backpackdeal.nl. Op deze site is het mogelijk om veel producten voor op reis in één pakket te kopen waardoor het veel goedkoper is.
Misschien een leuke tip voor andere.
Groetjes
Dit klinkt alsof jij zelf van die website bent. Klopt dat?
Haha je zit in de buurt.
De website is niet van mijzelf maar wel van iemand die ik ken. Maar dat verandert niks aan het feit dat het een handige website is:)
Groetjes
Aha!
En dat is je vrouw? Je oom? Je collega?
Ben wel benieuwd hoor
Nee, een goede vriend van mij!
Wat vind je er van? Daar ben ik dan weer benieuwd naar haha…
Ziet er leuk uit. En hoe heet die goede vriend van je? Heeft ie ook een reisaccount hier?
Jammer Frans dat je het op deze manier probeert…
Je vorige bericht waarbij je alleen de reclameboodschap bracht, is verwijderd. Nu gaat het dus om je eigen ervaring met een aankoop bij het bewuste bedrijf. Tja en als we dus eens gaan kijken naar wat je eerder geplaatst hebt, dan zien we dat je het hebt over je maat, waar je 4,5 maanden mee op reis geweest bent. Diezelfde maat wordt ook op de website genoemd (Ja ik heb de site dus gezien ;))…
Het zou me niet verwonderen als alle toekomstige reclame voor die website door de moderators verwijderd gaat worden, want alleen reclame maken en nooit bijdragen met die fantastische bron van info die je tijdens 4,5 maanden in Balii, Australie en Nieuw Zeeland hebt opgedaan, dat is toch echt niet de bedoeling op dit forum…
Scherp Nunu!
Wow! Foto’s! Filmpjes! :foto:
Ja joh!
Bovendien zijn Frans en z’n maat ook 2 weken in Thailand geweest en hebben ze besloten dat de volgende bestemming Zuid-Amerika gaat worden. Dat belooft veel goeds voor de toekomst! :vrede:
P.S. Misschien een idee om ze te interviewen?
Toch maar verwijderen, deze post?
Via Wereldwijzer app
Nah, zonde. Er moet toch ook enig vermaak zijn…