WERVINGSCAMPAGNE VOOR DUITSLAND - BERLIJN EN ESSEN
Wij zoeken Klantenservice / IT Helpdesk medewerkers (voltijd of deeltijd) die Duits goed beheersen.
Als onderstaande vacature niets voor je is, misschien dat je ons kunt helpen zoeken naar de perfecte kandidaat?
Per doorverwezen & aangenomen persoon verdien je een DOORVERWIJS BONUS van EURO 250 netto!
Ken je iemand die geknipt is voor deze baan, email snel zijn/haar CV aan [EMAIL=“recruitment.mybc@siteblast.com”]recruitment.mybc@siteblast.com
Vergeet niet je contact details bij te vermelden zodat je je doorverwijs bonus kan ontvangen.
**VACATURE **
Voor de voor de prestatiegerichte afdeling Klantenservice / Sevicedesk (onderdeel van de afdeling ICT) in BERLIJN - -DUITSLAND, zijn wij per direct op zoek naar enthousiaste, ambitieuze én servicegerichte:
**Klantenservice Medewerker Helpdesk/Servicedesk M/V (voltijd of deeltijd) **
De afdeling Helpdesk/ Servicedesk draagt de zorg voor alle technische informatica voorzieningen (computersystemen, netwerksystemen) voor diverse klanten.
Taken en verantwoordelijkheden:
Als medewerker van de Servicedesk ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en verzorg je zowel de eerste als tweedelijns ondersteuning. Je taken bestaan onder andere uit:
[ul]
[li]Het ondersteunen van bedrijven en particulieren bij de installatie en het gebruik van hardware of software.[/li][li]Inventariseert computerproblemen, lost deze op of draagt ze over aan een specialist (bijvoorbeeld een systeembeheerder).[/li][li]Beantwoordt vragen, neemt verzoeken in behandeling, registreert en bewaakt de voortgang van meldingen.[/li][/ul]
**FUNCTIE EISEN: **
[ul]
[li]Je bent 18 jaar of ouder en hebt minimaal een VMBO werk- en denkniveau;[/li][li]Je beheerst de Nederlandse en Duitse taal, is een pré;[/li][li]Je hebt enige kennis van Windows 98, ME, XP and Vista® (32/64); Microsoft Office® Solutions, Microsoft MS-Works®;[/li][li]Je kent begrippen zoals: CPU, Harddisk, GPS, BluRay, Ethernet, HDD, BIOS, DDR-2, VGA-Interface;[/li][li]Je bent communicatief vaardig en klantgericht;[/li][li]Je bent zelfstandig, punctueel, accuraat en stressbestendig; je hebt geen moeite met een hectische werkomgeving;[/li][li]Je bent minimaal voor 4 dagen/ 30-40 uur per week beschikbaar;[/li][/ul]
Na een gedegen training ben je prima in staat om informatie en/of advies te geven over verschillende producten en diensten. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor het eindresultaat. Onze klant kent flexibele werktijden.
[ul]
[li]Meteen 1 jaar contract.[/li][li]Bruto salaris ESSEN euro 1430,-/ BERLIJN euro 1400,-[/li][li]25 vakantiedagen.[/li][li]Taaltoeslag a euro 100,- bruto per gebruikte vreemde taal.[/li][li]E-Plus Simcard inclusief maandelijks bel tegoed t.w.v. euro 50,-.[/li][/ul]
EXTRA INFORMATIE - BERLIJN
Als je in Berlijn wilt werken dan bieden wij je tijdelijke accommodatie en relocation assistentie.
Daarnaast krijg je een abonnement voor Openbaar Vervoer geheel gratis.
Past jouw profiel bij ons? Solliciteer dan direct!
Bezoek onze site voor meerdere (inter)nationale jobs!
Tel: +31 655888067 | [EMAIL=“recruitment.mybc@siteblast.com”]recruitment.mybc@siteblast.com | www.my-bc.siteblast.com | skype ID: marlin.yard