Spel: Het grote Amerika zoekplaatjestopic

Met jouw tip denk ik aan Oklahoma City maar verder kan ik niks, noppes, nada vinden op internet.

Raar, heb het zelf gegoogled en kreeg het zo te pakken. Lucas Oil stadium is er dichtbij.

Sorry, maar ik heb mijn vingers blauw gegoogled. Ik kan hier niet achter komen.

Crowne Hotel, Indianapolis

Ja Helemaal goed. Cowne Plaza Union Station, Indianapolis, IN. ‘Weer eens wat anders’ Hotel. Midden in de stad.
Sorry dat deze wat moeilijker was.

Mirjam. Ik typte in’ train cars with white statues’. En kreeg het gelijk via Google Images. Als je ooit in Indianapolis komt is dit hotel de moeite waard.

ik googlede op train motel-hotel en dan allerlei regio´s. Niks. Gelukkig is het geraden :slight_smile:

Klopt Mirjam, dat heb ik ook gedaan en kreeg niks boven water. Gisteren googlede ik op Lucas Oil Stadium om te kijken in welke stad het lag en toen nogmaals op train-hotel Indianapolis, en toen kwam ie eruit.
Nieuwe foto omt later, ik moet eerst weg nu.
Groetjes, Renée

Grappig dat Google toch kennelijk echt op persoonlijke voorkeuren en geschiedenis pagina’s suggereert, want ik kom het plaatje nog steeds niet tegen bij de afbeeldingen als ik dit invoerlol2

http://img585.imageshack.us/img585/2878/spelk.jpg
Uploaded with ImageShack.us

Wat en waar is dit. Voor bonuspunten: waar komt de naam vandaan.

Zijn dit niet “gewoon” de Rocky Mountains?

Toevoeging: Teton Range

The Teton Range is a mountain range of the Rocky Mountains in North America. A north-south range, it is on the Wyoming side of the state’s border with Idaho, just south of Yellowstone National Park. Most of the range is in Grand Teton National Park.
Early French Voyageurs used the name “les Trois Tétons” (the three breasts).[1] It is likely that the Shoshone people once called the whole range Teewinot, meaning “many pinnacles”.[2]

Dit is een ander N.P.

Hee, nu heb je er opeens meer tekst bij staan.
Nog even voor de vorm dan: welke N.P. is dit?

Dan zou het dus in Grand Teton National Park zijn. Had inderdaad later meer informatie toegevoegd toen ik de precieze locatie vond :cheer:

Yep, dat is hem. Jij mag!

Wat en waar?

Mammy’s Cupboard, Natchez, Mississippi

Ik had wel gedacht dat hij makkeljik was, maar zó makkelijk niet lol2 Jij mag de volgende weer plaatsen!

Ik had de foto eerder gezien, dus mijn reisboek van het zuiden gepakt en daar stond ie in :wink:

Waar kan je deze trap vinden?

In downtown LA, bij de Bank of America