Ik had eerder op de avond al gezocht maar vond hem niet. Omdat jij het had over meer naar het noorden heb ik de staat erbij gezet. Dus eerst “tree arch Oregon” en daarna Washington. Toen zag ik een vergelijkbare boom, veel Spanish Moss en daar stond de naam van dit NP bij. Soms moet je ook geluk hebben hè?! :vak02:
Oké even een nieuwe zoeken.
Calico ghost town, california. (dat was toevallig het onderwerp van mijn volgende foto indien ik het goed had)
Oke, ik zag net een nieuwe foto en nu niet meer…
http://img864.imageshack.us/img864/1263/spel2.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Ja Mirjam je had het goed. Ik had de foto weggehaald omdat er op de berg Galico stond :redface: (oops). Maar goed, ik kan er nu niks meer aan veranderen. Jij mag weer.
Ik ben er geweest, dus herkende het meteen. Ook zonder de naam. Nu moet ik even gaan zoeken…
Wat en waar is dit te vinden?
Gokje: White Rock Falls in Charlottesville, Blue Ridge Pkwy?
Yosemite National Park (Mist Trail)
Weeping Rock, Zion, Utah.
Aangezien nog niemand iets heeft gegokt denk ik dat er iets meer nodig is.
Ok… De trein is echt maar gaat nergens meer heen. Het ‘raam’ ter hoogte van het beeld was onze kamer voor een paar dagen.
Grand Canyon Railway Hotel? Ik weet nu al dat het fout is… Maar iets anders kan ik er niet van maken.
Oil Creek & Titusville Railroad – Caboose Motel in Titusville, Pennsylvania?
Nee en nee. Het is een hotel. De staat is midwest. De naam van de staat ‘zit’ in de naam van de stad.
Caboose motel, Durango, Colorado?