Spanje september!

Hallo ik heb al een reis naar Spanje geboekt van 18 sept t/m 28 sept. ik had gehoopt nog iemand te vinden die het leuk vindt mee te gaan, maar dat is nog niet gelukt en het is al bijna zover…Ik ga naar Carihuela, ben een relaxte vrouw van 46 jaar (hetero) en zoek iemand die gezellig meegaat. Het hotel zit helaas vol, maar er is genoeg in de omgeving dan spreken we gewoon af als jij dat ook geen probleem vindt! Ik hou zeker van gezellig samen dingen ondernemen bijvoorbeeld dagje naar Sevilla en ook lekker naar een terrasje, avondje uit, gewoon relaxen aan het strand, terrasje etc. Je hoeft niet bang te zijn dat ik je niet opzoek, want dat kom helemaal goed!

Durf jij (vrouw mag van een andere leeftijd zijn wel graag ook hetero) het aan, weet zeker dat het een fijne vakantie wordt!

Groetjes,

Sandra

Hallo,

Ik ben een 71 jr man , wel veel jonger van geest en in kan niet in die periode weg.
Maar ik kan je wel van 8-12 september een 5dgs reis naar Praag aanbieden.
We hebben daar 2 één persoonskamers uiteraard.
Ik was nl.op zoek naar een betrouwbare vrouwelijke reisgenoot. En die zag ik
in uw profiel.
De reis gaat per auto, vanwege mobiliteit. Want vanuit Praag zal er zeker 'n
trip gedaan worden via Reuzengebergte naar Polen.
Kijk , als je een reisgenoot zoekt is dit altijd een vreemde.
Naar ik hoop is dat na één dag een prettige metgezel die graag alles wil bekijken
en mooie steden bezoekt.
De kosten zijn voor U: nihil. Alles is al betaald. Behalve diners.
Schroom niet aub; er zijn géén bijbedoelingen.

Hallo, dankje voor je berichtje. Sorry maar ik zoek een vrouw om mee op vakantie te gaan dat staat in mijn oproep vermeld.

Groet en succes,

Sandra

Hi Sandra,
Laatste 3 weken van september heb ik vrij (vrouw, 47) en wil daarin er nog even eruit om bij te komen :-). Ben niet zo’n strandtype (lichte huid die snel verbrand) maar terrasje, avondje uit, lunch, etc. lijkt me gezellig. Verblijf zelf altijd graag in appartement/studio maar heb al gezien dat die in Carihuela volop te vinden zijn. Mijn geplande reisgenote kan onverwachts niet dus dit lijkt me leuke oplossing.

Groetjes,
Anne

Dankje Anne voor je leuke reactie! Ik stuur je even een privéberichtje! Groetjes, Sandra