Spaans leren in Alicante

Ik wil graag een talencursus doen in Alicante, ik vraag me alleen af of ik daar meer informatie over kan vinden ergens en ik wil graag weten hoelang ik een intensieve cursus moet volgen om een beetje behoorlijk Spaans te spreken.

Hallo,

Er zijn in Alicante een aantal goede taalscholen.

Ik heb daarvan links gezet op www.spaans.startbewijs.nl. De partnerschool van Don Quijote is zeker aan te bevelen.

Om een beetje redelijk spaans te kunnen spreken moet je toch wel op een maand of twee rekenen, afhankelijk van je taalgevoeligheid.

Je kunt alvast wat oefenen via de site www.gratisspaans.startbewijs.nl.

Op de weblog www.ikleerspaans.web-log.nl vind je heel wat tips die het eerste begin wat gemakkelijker maken.

Heel veel succes met je keuze.

piet meijers

Dank je voor je reactie. Ik heb er veel aan gehad. Inmiddels heb ik de brochure van Don Quichote binnen en ik ga daar een cursus volgen, nu heb ik gezien dat je ook bij 3 verschillende scholen een cursus kan volgen en dat wil ik graag gaan doen.

Ik weet zeker dat ik in Barcelona wil beginnen voor ongeveer een maand en daarna wil ik dus nog naar 2 andere steden. Ik ben afgestapt van Alicante want Barcelona lijkt me véél leuker.

Is er hier iemand die me meer kan vertellen? (over wat jij bijvoorbeeld een geweldige stad vond en waarom)

Hoi Kimmie,

Fijn te lezen dat je wat aan mijn berichtje gehad hebt.

Barcelona is een geweldige stad, het uitgaaansleven ken ik niet zo, maar cultureel gezien is het erg goed. De school van Don Quijote is perfekt centraal gelezegen en ze organiseren van alles.

Je kunt heel simpel via hun eigen site boeken of via www.spaans.startbewijs.nl.

Veel succes in ieder geval!

piet meijers
www.spanjeservice.nl