Hallo
Ik ben een meisje van 20 en studeer sociologie in Gent. Ik zou graag in juli 2 weken erop uittrekken. Mijn vrienden hebben allemaal al plannen met hun lief of moeten studeren in de zomer. Ik zou graag beginnen in een klein dorpje dat Saint Valery sur Somme heet. ik ben er een jaar of 3 geleden eens met mijn ouders geweest en ik ben echt verliefd geworden op dat plaatsje, je kan er aan het strand liggen, gaan varen met een kano en zeehonden zien, ze hebben er een prachtige botanische tuin,… En na een week of zo trekken naar de Provence om af te sluiten met een weekendje Parijs. Ik weet dat dit al redelijk concreet is, maar als iemand graag naar een ander mooi plekje wil gaan is dit voor mij ook goed. Alleen al onderweg zijn vind ik heerlijk! Ik hou ervan om zoveel mogelijk te bekijken of doen als ik ergens ga, dus de hele tijd liggen zonnen is niets voor mij. Ben je ook rond de 20 en wil je er ook graag eens op uit, gewoon om te genieten van de mooie omgeving en leuke dingen te doen, laat dan zeker iets weten, dan kunnen we opvoorhand al eens afspreken om te zien of het klikt.
groetjes
sofie