SNP wandelvakantie Madeira?

Aangezien er helaas weinig respons is voor de Azoren wandelvakantie.

Is er iemand die met de ANWB SNP een wandelvakantie gaat maken naar Madeira?
Want op die website krijg je geen groepsinformatie (samenstelling) te zien.

Ben wel benieuwd hoe de groepen ongeveer zijn samengesteld of wie er gaat.

Hallo. Ik heb zelf geen plannen voor een wandelvakantie naar Madeira, maar heb wel een keer eerder een wandelreis in groepsverband via SNP geboekt.
Meestal wordt de samenstelling van de groep een maand of twee van te voren op de site vermeld. Als je kijkt bij prijsinformatie van de wandelreis naar Madeira zie je dat bij de eerste vier of vijf reizen een (summiere) samenstelling van de groep wordt gegeven. Je kunt er uit opmaken wat de verhouding man/vrouw, opbouw van leeftijd en alleengaand of samenreizend is. Even heel kort op basis van mijn enige ervaring met SNP. De meerderheid is vrouw, leeftijd gemiddeld 50+ en veelal alleengaand (vooral buiten het vakantieseizoen). Wat ze met elkaar delen is een voorliefde voor natuur en interesse in mensen. Groepen bestaand uit maximaal 14 of 15 mensen plus een wandelbegeleider van SNP. Je kunt ervoor kiezen om een kamer te delen met een reisgenoot of een kamer alleen voor jezelf te boeken. Vaak leg je de eerste contacten met je medereisgenoten al op het vliegveld, omdat het meerendeel de vlucht via SNP boekt en je dus gezamenlijk afreist naar reisbestemming.

Ik hoop dat je hiermee iets kunt.

bedankt voor je reactie. helpt wel degelijk.

Hey
Ik heb een meldpunt voor personen die op zoek zijn naar wandelgezelschap in Madeira