Meldpunt voor zelf georganiseerde wandeltochten in Madeira

Meldpunt voor zelf georganiseerde wandeltochten in Madeira !
Madeira leent zich uitstekend om individueel te ontdekken. Het is veiliger en vooral aangenamer om samen in een kleine groep te wandelen.

Ik ben gehuwd, gepensioneerd en ga jaarlijks wandelen in Madeira. Ik organiseer geen reizen of groepswandelingen.

Als u op zoek bent naar wandelgezelschap voor uw tochten in Madeira kunt u zich bij mij melden. Ik bezorg u dan gratis en volledig vrijblijvend de contactgegevens van wandelaars die een gelijkaardig initiatief plannen in dezelfde periode, indien ze mij dit eveneens melden.

Ik ontvang bij voorkeur de informatie als volgt:
man of vrouw/ geboortedatum/ voor-en achternaam: woonplaats land: BE =België, NL = Nederland/ woonplaats: niet van toepassing of desgevallend enkel de postcode/ contactgegevens: tel, gsm, mailadres of tenminste één ervan/ verblijfsperiode in Madeira/ soort verblijfplaats in Madeira: VP= vaste plaats voor de verblijfsperiode, ?= nog geen accommodatie gevonden, H= we trekken van de ene plaats naar de andere/ naam van de verblijfplaats in Madeira/ telkens ook vermelden dat ik uw gegevens mag doorgeven aan wandelaars in dezelfde periode.
Voorbeeld van een melding:
M/1948/Luc Cant/BE/(2930)/luc.cant@yahoo.com/5-12 januari/VP/Fajã da Ovelha/ mijn ok voor melding op meldpunt

      • Updated - - -

Ok

Beste wandelaar situatie op 1 maart 2017
Meldingen
week:15(1)of 20(1),
week:16(1)
week:35(1)
Nog geen meldingen maar wel plannen
week:24(1) of 28(1)
Week ? (1)
Geen melding,op wandel in Madeira maar alles is geregeld
Week: maart