Sneeuwliefhebbers voor Sölden?

Wegens onbegrijpelijke redenen laten alle wintersportfanaten in mijn omgeving het dit jaar afweten!
Tja… ik (vr. 41 jr) ben nu zomaar gedoemd alleen af te reizen naar de sneeuw. Het houdt me niet tegen :wink: maar het is leuker om die reis niet helemaal in mijn uppie te maken. Ik ben van plan om in de eerste week van februari lekker te gaan skiën in Sölden. Een optie is de 3 daagse skisafari daar. Zit er nog iemand in hetzelfde schuitje???

hallo jol14

ja hier ook een wintersportfanaat die in het zelfde schuitje zit
heb je al iets geboekt of ben je nog zoekende in Solden?
een skisafari heb ik geen ervaring mee maar lijkt mij een uitdaging, jij wel ervaring mee?
ga liever ook niet in mijn uppie misschien komen onze wintersport activiteiten wel over 1.
als het je aanspreekt kunnen we via mail wat nader kennis maken en kijken of wij op de zelfde sneeuwspoor zitten hahaha

hoor het wel of je belanstelling hebt

groetjes wim

Hoi! Ik heb nog niets geboekt, maar dat gaat wel heel snel gebeuren :wink:
De skisafari is gewoon drie dagen lekker achter een gids aan skiën. Scheelt weer bordjes lezen! Ik heb het lang geleden eens gedaan en het was toen erg leuk.
Er heeft nog iemand gereageerd die ook in die week wil gaan, we kunnen kijken of het klikt en of we eventueel met meer kunnen gaan? Klinkt gezellig!
Ik hoor het van je!

we moeten dan maar even overleggen over waar, wanneer, hoe, hoeveel dagen, welke periode precies. etc,tec.
ik ga van 14-01-2011 tot 23-01-2011 met de vereniging VGW, staat voor vereniging gehandicapten wintersport, als begeleider mee naar Maria Alm in Oostenrijk.
als begeleider ski je zelf niet veel omdat je bezig bent met de deelnemer.
vandaar dat ik nog een week zelf wil skieen, maar liever niet alleen.
met een groep is leuker (niet dat jij minder leuk bent hoor hahaha) ondanks dat skieen zowiezo al leuk is natuurlijk.
we moeten maar even contact houden en of er nog meer deelnemers zijn met de zelfde interesses.

gr wim

Ik heb alleen de week vanaf 29 januari vrij, zit dus heel kort voor jouw geplande week? Ik laat het horen als ik wat meer weet.

je bedoeld erna toch?

Jep, foutje, erna dus.

Lionking je mailbox zit vol, geen idee of je er een melding van krijgt :wink: Ik hoor het wel!

mijn mailbox? volgens mij staan er maar 4 berichten in.
stuur je mij dan een bericht en geeft het problemen met naar mij sturen?
hoor het wel anders is het misschien handig om over te stappen op eigen mail adres die loopt niet vol.
[EMAIL=“wzeemering@hotmail.com”]wzeemering@hotmail.com

gr wim

Nee hoor, maar ik heb je nu wel gewoon gemaild, is handiger!

Hallo Jol14 Ik kreeg een berichtje van Wim dat jij (jullie) ook op zoek bent (zijn) naar een ski maatje. Ook mijn vrienden gaan niet skiën vandaar mijn zoektocht. Ik heb nog nooit een skisafari gedaan misschien wel leuk. Is het vertrek vanuit het zelfde hotel of slaap je dan tussen door steeds ergens anders? Zijn jullie erg gevorderde skiërs? Ik ski al we wat jaren maar om me nu al gevorderd te noemen. Uiteraard is het wel fijn als de wensen van de ski vakantie overeen komen. Ik ben niet zo’n kroeg tijger en vind het fijn als ik niet al te laat op de piste sta. Solden ken ik nog niet ik ben geregeld naar Kirchberg gegaan, is Solden een leuk gebied?. gr Diana

Wie van jullie is nog steeds op zoek naar een skimaatje? Ik heb zojuist een oproep geplaatst hier op het forum, maar voor de zekerheid struin ik de eerdere oproepen ook nog even af.

Als er nog belangstellenden zijn hoor ik het graag. In mijn eigen omgeving laat iedereen het afweten en ik wil wel heeeeel graag skien.

Groet, Marlene