Skydiving

Ik ben momenteel in Argentinie en wil hier gaan skydiven. Weet iemand waar ik dat het best kan doen?? Ik ga ook nog naar Bolivia, Peru en Ecuador (mochten er daar betere plekken zijn:))

Groetjes Nikki

ik weet niet of skydiven hetzelfde is als parasailing of parapenten maar als dat zo is moet je zeker naar noordchili naar iquique wat gezien wordt als de beste locatie ter wereld met regelmatig wedstrijden

Hola Nikki,

Lees net op Wikipedia dat “skydiven” hetzelfde is als parachutespringen… als dat klopt, je schijnt in Tandil (zuiden provincie Buenos Aires) goed te kunnen parachute springen is mij wel eens verteld. Kwam er ook nog een artikel over tegen: Parachuting in Tandil

Tandil is overigens ook best een leuk stadje, met dichtbij de Sierras del Azul en het is niet zo ver van de kustplaats Necochea (iets rustiger in de zomer dan Mar del Plata e.o.).

Saludos,

Jan

Hoi Nikka!

Je kunt skydiven vanuit Buenos Aires, de dropzone is net buiten de stad!

Je gaat tot 3000 meter hoogte en maakt een vrije val van 1500 meter dus ongeveer 40 seconden. Het is een tandem skydive ;)!

De prijs is 995 ARS pp en kan op iedere willekeurige dag maar alleen met reservering vooraf! Dus als je dit leuk lijkt stuur ons een email!

Cheers,
Esmeralda
www.vamosargentinie.nl