Skimaatje gezocht voor Krokusvakantie 2011

SERVUS,

Voor a.s. Krokusvakantie zoek ik een leuk ski (of snowboard) maatje. Ook ik ben in het wel bekende scenario geland dat vrienden geen geld en/of zin hebben en m’n familie kan überhaupt niet skiën… Toch had ik al diverse plannen gemaakt voor deze winter en zou die zeker niet willen laten verwateren. Ik ga dus graag op wintersport! Omdat samen reizen in de eerste plaats gezelliger is, is het ook qua prijs veel leuker.

Ik ben een jongeman met bouwjaar 1991. Christen. Sportieve skiër op redelijk gevorderd niveau. Gezellig en spontaan. Natuur en levensgenieter. Maak graag veel kilometers op m’n lange latten en ben de hele dag door op de piste te vinden. Ik hou zeker van een lekker biertje, maar ben ook zeker geen grote après-ski fan. Verder hou ik ook van lekker eten uit het gastland. In een vakantie staan bij mij gezelligheid en plezier voorop!

Omdat in de Krokusvakantie veel skigebieden heel druk zijn, ga ik het liefste naar de wat rustigere skigebieden met weinig wachttijden. Daarbij heb ik enkele zeer interessante rustige skigebieden gevonden in Zwitserland die ook nog eens lekker groot zijn en prima betaalbaar!

Auto met winterbanden heb ik als reismiddel tot m’n beschikking. Uiteraard delen we de kosten van de vakantie. Geen super low-budget vakantie, maar de prijzen moeten wel leuk blijven.

Geplande reisdata: za 19 feb 2011 t/m za 26 feb 2011 (Krokusvakantie)

Helaas ben ik door m’n studie gebonden aan de Krokusvakantie en kan ik alleen in deze week op skivakantie.

Heb je zin om mee te gaan, dan hoor ik graag van je! :slight_smile:

Reageren mag hier, maar ook per PB.

Door omstandigheden, die een paar dagen geleden bekend zijn geworden, kan ik helaas geen hele week op wintersport vakantie.

Ik ga echter nog wel een halve week weg, maar dan wel iets dichterbij (maar wel buiten de drukke skigebieden). Wie graag mee wil kan zich altijd nog bij mij melden. :wink: