Skiën in Italië, Frankrijk én Zwitserland

Ben jij een enthousiaste skiër, die al een paar jaar ervaring heeft en houd je van afwisseling, maar ook van comfort?

In januari 2017 gaan we op skisafari naar de hoogste bergen van de Alpen: de Mont Blanc, de Monte Rosa en de Matterhorn. Elke dag skiën we met ervaren skigidsen (die allen ook skileraar zijn) in een ander gebied met een groep enthousiastelingen zoals jij.

Elke dag een mooie tocht maken in een nieuw gebied, aan je techniek werken op een geschikte piste of zo af en toe een stukje tiefschnee als uitdaging?

Skiën in Pila, Courmayeur, Chamonix, La Thuile-La Rosiere, Gressoney-Alagna, Cervinia-Zermatt.

Zin in? bel voor info 0628936088

Nu nog plaats voor 1 persoon, ga jij als laatste boeken ������������������������������

Onze ski safari is helemaal vol geboekt, opgeven kan nu alleen als reserve.
Interesse voor 2018 geef dit door, dan krijg je t.z.t bericht.

Door annulering is er een 1 pers. kamer beschikbaar zonder toeslag, vertrek 20-1-2017.
Leeftijd vanaf ± 40 jaar, safari is geschikt voor ervaren skiërs.

Ik ben wel geinteresseerd. Wat is het kostenplaatje?

Ik heb je een privé bericht gestuurd.

Ik heb helaas niets ontvangen waarschijnlijk omdat de mailbox vol zat. Heb opgeruimd. Kun je misschien het bericht nog een keer sturen?

Opnieuw verzonden.

Onze reis zit vol, eventueel nog opgeven als reserve.

Weer een annulering, daardoor 1 plaatst beschikbaar, heb jij nog interesse bel mij dan voor meer info.
06 2893 6088

Hallo,

Is er nog 1 plaats vrij voor deze reis ?
Ben 25jaar en zou graag deze maand op ski reis gaan.

Pm : kelian_antoine@hotmail.com

Mvg Kélian

Onze reis zit vol, eventueel opgeven al reserve is mogelijk.