Skien 3e week van januari

Hallo allemaal,

Il ben een vrouw van 38 die in de 3e week van januari zou willen gaan skieen. Ik heb nog totaal geen plannen, ga voor het skieen, maar mag ook graag even lekker borrelen. Het moet niet te duur zijn en de pistes ook niet te moeilijk.
Heeft iemand zin/ideeen om met me mee te gaan??

Groeten, Monique :dag::dag:

Is dat vertrekdatum 22 januari? Dan heb ik zeker interesse@! Ga liever niet alleen, maar als ‘noodgeval’ heb ik inmiddels een optie genomen op een appartement in die periode in Tsjechië.

Hey Monique,

Als het goed is, heb je een berichtje van me ontvangen. Ik (Paskal, M, 36 jr, 12 jr ski-ervaring) wil in januari ook nog even op de skies :slight_smile: Wat is in jouw ogen de 3e wk van januari?

Groetjes,

Paskal

Hoi Pascal,

Ik ben de week van 18 t/m 22 januari vrij. Dus vertrek mogelijk vanaf de 17e.

Ik kan die bewuste week ook en je plannen Monique klinken super. Count me in.

Hoi Monique,
Zoek je nog mensen? Ik ski en snowboard en wil ook heel graag met een leuke groep mensen nog weg in januari. Heb je al meer gehoord?
Groeten, Jolanda

Hier nog iemand die ook in januari nog weg wil. Heb per mail contact gehad met Monique, maar nivo-verschil tussen haar en mij was te groot dus was een no-go om met 2 op pad te gaan… Valt niet mee om een groep mensen bij elkaar te krijgen :frowning:

hoi Monique
ik heb jou oproep gelezen. ik zou ook graag op wintersport willen. ik ben een vrouw van 47 jaar. en kan ook skiën, maar ben net als jou, niet te moeilijke pistes en gezellig borrelen vind ik ook leuk. De derde week van januari past mij ook goed. Als dit je aanspreekt, dan kunnen we evt. telefonisch contact hebben.

Groetjes Truda