Shalom!

Een nieuw, prachtig land op Wereldwijzer. Degenen die in Israël zijn geweest, zullen het helemaal met me eens zijn. De één houdt van de stilte van de woestijn, de ander van de drukke, smalle straatjes in de oude stad van Jeruzalem. Er is voor ieder wat wils, en dat geldt ook voor de bezoekers aan dit forum.

Heb je altijd al een keer naar Israël willen gaan, maar wil je eerst eens horen hoe het er is en wat er te zien is? Kijk in het subforum “reiservaringen”, en vraag het aan mensen die er geweest zijn. Heb je als vrijwilliger in een kibboets gewerkt en wil je daarover vertellen? Schrijf hier je verhaal en breng anderen op een idee!

Ik ben Judith, de beheerder van dit forum. Dat is voor mij nog even wennen, dus als jullie iets missen of vragen/opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag. Zoals jullie zien, hebben we nog niet zoveel topics, maar daar gaat zeker verandering in komen. Alle inbreng is welkom!

Ik wens jullie veel plezier op wereldwijzer en “in Israël”!

Lehitraot ……Tot ziens,

Judith

Hoi judith

Dit forum komt van de grond,zeker weten.

Je inzet zal grenzeloos zijn daar twijfel ik niet aan…Shalom en succes.

Hoi Judith,
Wat geweldig dat jij dit forum heb opgezet.
Ik reis veel (alleengaande dame) en ik vind het altijd een aanvulling op mijn zoektocht naar informatie over een bepaalt land als ik dit soort forums tegen kom.
Bedankt Holyday