Ik ben op zoek naar leden die een vrijwilligersreis gemaakt hebben. Ik studeer namelijk Toerisme en mijn scriptie gaat over vrijwilligersreizen. Ik moet daarvoor 25 mensen interviewen die zo’n reis gemaakt hebben. Je zou me heel erg helpen als je me iets zou willen vertellen over je reis!
Stuur me gerust een berichtje, ook als je wat meer wil weten over het interview. Mijn e-mailadres is [EMAIL=“vrijwilligersreizen@hotmail.com”]vrijwilligersreizen@hotmail.com
Als je meer te weten wilt komen over vrijwilligerstoerisme, kijk dan eens op onze site. Wij zijn een vrijwilligersorganisatie die een kenniscentrum heeft opgezet, waarin we kennis verzamelen over het fenomeen internationaal vrijwilligerswerk. Dit omdat wij het heel belangrijk vinden om zo goed mogelijk onderbouwde programma’s aan te bieden, waar beide partijen echt iets aan hebben.
Iedereen die ook zijn of haar scriptie over vrijwilligerswerk wil schrijven, is van harte welkom bij ICLI.
Op onze site vind je een aantal onderzoeksvoorstellen met interessante onderzoeksvragen: http://www.icli.nl/programmas/onderzoek_pdf.html.