Beste meneer/mevrouw,
Ik ben een vierdejaarsstudent aan de Hogeschool Inholland en studeer Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs.
Op dit moment ben ik bezig met mijn scriptie voor vrijwilligersorganisatie Commundo. Mijn scriptie gaat over vrijwilligerstoerisme.
Vrijwilligerstoerisme is een vorm van toerisme waarbij de deelnemers vrijwilligerswerk doen in het buitenland. Dit vrijwilligerswerk kan tevens met een vakantie of excursie worden gecombineerd. De duur van een vrijwilligersreis kan variëren van een paar dagen tot enkele weken of maanden.
Het doel van dit onderzoek is om inzicht te verkrijgen in de wensen en behoeften van docenten, gepensioneerde docenten, werkloze docenten en studenten die worden opgeleid tot docent zodat Commundo het aanbod beter kan afstemmen op de wensen van deze doelgroep.
Je zou mij enorm helpen door deze enquête in te vullen. De enquête zal ongeveer 5 minuten van je tijd in beslag nemen.
Alle gegevens die je invult zullen in vertrouwen worden behandeld en niet worden gedeeld met derden.
Onder de deelnemers worden 5 bol.com tegoedbonnen t.w.v. € 15,- verloot. Je kunt de enquête invullen t/m 4 mei 2014.
Open de link om de enquête te starten: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Alvast bedankt voor je medewerking!
Vriendelijke groet,
Nikki van Nobelen