Scootmobiel

Hallo,
Mijn vraag is nog even: kun je in turkije, bijvoorbeeld in marmaris of alanya, scootmobiels huren ?
Groet, Marianne en Jos

Nee,niet te doen;

De stoepen zijn te hoog ivm.de regenval in het voor/najaar,je zou het via weg moeten proberen…

Turkije is niet echt geschikt,sorry

Hans Alanya is de laatste jaren heel erg opgeknapt, wat vroegen torenhoge stoepen waren, is het nu globaal echt netjes strak betegeld, en waar nog een hoge stoep zit, daar zit een op en afrij stukje. Bodrum en Marmaris zijn niet zo geschikt.
Of je een scootmobiel kunt huren in turkije weet ik niet, ik heb op een ander topic al neer gezet dat je hem mee kunt nemen, maar dan moet je het wel van te voren melden.
kijk voor die informatie op www.transavia.com.

**Scootmobiel: **Op vluchten van transavia.com kan uw (inklapbare) scootmobiel vervoerd worden, het vervoer hiervan is gratis. Aangezien het vervoer van een scootmobiel gelimiteerd is, dient deze direct bij boeking aangemeld te worden bij transavia.com call centre. Een scootmobiel kan niet mee tot aan het vliegtuig. U wordt van en naar het vliegtuig begeleid in een rolstoel van de afhandelaar.

bron www.transavia.nl

dit is wat ik heb geplaatst op het andere topic.

Hallo,
Het is ons bekend dat we de (demontabele) scootmobiel met het vliegtuig mee kunnen/mogen nemen. Hebben we in januari voor de eerste keer gedaan naar Gran Canaria. Is erg goed gegaan. De service was grandioos op de vliegvelden(Eindhoven-Las Palmas). Maar vorig jaar in Marmaris waren er mensen op een scootmobiel (hadden ze ook vanuit Nederland meegebracht!) en die vertelden, dat hun zoon in Alanya was begonnen met de verhuur van scootmobiels. Vandaar mijn vraag. Als je een scootmobiel zou kunnen huren, kun je afwegen wat het duurste en het meest comfortabele is… meenemen en zelf een transfer regelen (is ook duur; reisorganisatie berekent € 180,- van Dalaman naar Marmaris) of ter plaatse er eentje huren…

Ik heb werkelijk waar nog nooit een scootmobiel gezien in Turkije en ik betwijfel echt of ze verhuurd worden. Dat zou ik dan echt voor vertrek goed uitzoeken. Ik zal weleens voor je googelen, maar ik denk dat diegene eerder een gewone scooter bedoelde.

edit: op Google niets te vinden

Bedankt voor je moeite

deze zijn goed opklapbaar