Scooter Huren In Blanes

weet iemand hier misschien iets over het huren van een scooter in spanje(blanes) wat dat ongeveer kost en of je daar een rijbewijs voor nodig hebt?!

je kan ze huren…en ze kosten d8 ik rond de 20 euro…maar hoelang je ze kan huren voor dat geld weet ik nie…je moet alleen je bijv. paspoort achterlaten.

Je moet nooit scooters huren, vorige week ook weer jongens bij ons in de bar gehad die verschrikkelijk genaaid zijn. er zaten een paar krasjes op en ze moesten gelijk 500 euro schade afrekenen. Dat is ook niet de eerste keer dat dat gebeurd.

Groetjes de Gotcha Crew B)

owww oke…bedankt voor de info :S balen, had me wel leuk geleken haha! ach dan maar te voet he…das nog goed voor de conditie ook :stuck_out_tongue: bedankttt

Groetjes Tamara.

hey,
ik heb vorige week in Blanes scooters gehuurd!
echt leuk!
voor een hele dag betaal je 63 euro, en 6 euro verzekering, je moet hem wel met volle tank terug brengen!
je moet 16 jaar en ouder zijn om ze te mogen huren, maar je hoeft geen certificaat of zoiets te hebben.

groetjes moesh B)

nou…heb er toch niet zulke goede verhalen over gehoord. dus denk dat we moutainbikes gaan huren ofzo hahaha! we zien wel ff.

maar in ieder geval bedankt voor je berichie.

Originally posted by tamaravg@08-08-2005, 08:12:43
** nou…heb er toch niet zulke goede verhalen over gehoord. dus denk dat we moutainbikes gaan huren ofzo hahaha! we zien wel ff.

maar in ieder geval bedankt voor je berichie. **

ach bullshit, wij hebben ze 2x gehuurd!!! maar je moet wel die geel/zwarte hebben en niet die rood/zwarte omdat de schade bij die rood/zwarte veel duurder is(als je schade maakt natuurlijk) !!! verder kan je zo wegrijden als je 16 bent… wij hebben ze 2x 4 uur gehuurd en het was super!!! een aanrader B)

okay dan…nou we zien het wel :smiley: we zijn er 15 dagen dus we kunnen lang geneog nadenken wat we willen gaan doen :smiley:

bedankt…

groetjes!