Sattahip

Volgend jaar sluiten wij onze vakantie in Sattahip af. Dat ligt zo’n 15 minuten rijden van Pattaya af en is een onderdeel geweest van een Amerikaanse marinehaven. Is iemand er al eens geweest?

Ik kan mezelf antwoord geven. Het ligt op zo’n 25 minuten rijden van het centrum van Pattaya verwijderd. Wijzelf zaten in een resort. Een mooi resort, dat wel. Fraaie cottages maar verder weinig te doen. Restaurant het enige dus naar Thaise maatstaven aan de prijs. Maar wel een goede keuken. Sattahip zelf ligt uit de route. Voor de liefhebber.

Ik ben ook al een paar keer op een dagtrip in Sattahip geweest. En ik wil er nu ook wel een paar dagen zijn. Welk resort is dat waar je hebt gezeten, waar ligt het precies (hoever van de stad af) en wat is de kamerprijs?
alvast bedankt

Dag,
Wij hebben in het Sunset Village Resort gezeten. In een beachsuperiorkamer. Deze stond op het strand. Dat doen bijna alle beachsuperiors. Wij waren toen 2500 Baht per nacht kwijt en hebben geboekt via Greenwood Travel. Wanneer we het per internet hadden gedaan hadden we aanzienlijk meer moeten betalen. Er gaat 3x per dag een shuttlebus naar het Marriotthotel in Pattaya. Daar reden we toch wel een half uur over. Wanneer je op eigen gelegenheid wil gaan dan is het een 20 minuten lopen voordat je aan de grote weg staat en daar zo’n lokale taxi kan aanhouden. Overigens kan je kamers aan de tuinkant boeken. Die kosten minder.