Samen op reis naar Thailand en/of India in de maanden juni, juli en augustus?

Hoi!

Ik ben Luca, 18 jaar en ben op zoek naar een leuk persoon met ongeveer dezelfde ideeën over een mooie reis (:

Dit jaar heb ik een tussenjaar en ik zou heel graag nog een verre reis willen maken voordat ik begin met de opleiding voeding en diëtetiek.
Ik heb al wat reiservaring op de Filipijnen en Bali opgedaan, maar het lijkt mij gewoon veel gezelliger om met zijn tweeën, drieën of vieren te reizen (:

Het plan is(waarschijnlijk) om met een vriendin van 12 juli tot 12 augustus door India te reizen. Helaas kan zij niet eerder vertrekken door haar studie. Ik zou graag wat langer weg willen, dus ik zou het heel leuk vinden om hiervoor met iemand anders een paar weken door Thailand (of een ander leuk land in Azië) te reizen. Mocht je hierna met ons mee door India willen reizen, dat lijkt ons dat heel gezellig!

Wat vind ik nou zo leuk aan het reizen? Ik vind het heerlijk om een andere cultuur te ontdekken, nieuwe mensen te ontmoeten, de must-sees van een land te zien maar ook de minder toeristische plekjes te ontdekken zoals een onbewoond eilandje of een hutje tussen de theeheuvels. Ik hou ook van fotografie, zonnen, snorkelen en duiken. Graag zou ik, mochten we dat allebei willen, mijn PADI in Thailand willen halen (:
Ik wil dus zo veel mogelijk van de landen zien, maar soms ook even kunnen genieten aan het strand.

Lijkt dit jou ook heerlijk en heb je zin in een onvergetelijke reis? Laat dan zo snel mogelijk wat van je horen! En wie weet gaan we samen op reis (:

Liefs Luca