Ik zal maar beginnen met mezelf voor te stellen. vrouw, 20 jaar oud afkomstig uit Vlaams Brabant, maar ook enkele jaren gewoond in het Antwerpse. Reizen is al sinds kleins af, het gene dat ik het liefst doe. In maart ben ik een maand alleen gaan rondtrekken door Peru en Bolivia… Wat werkelijk s-u-b-l-i-e-m was! Ben half Zuid-Afrikaans en vind het dan ook een prachtig land. Ik combineer een job met studie tot Bakker, Patissier en Chocolatier.
Ik zou graag wat inspiratie opdoen in andere landen qua patisserie… *kunnen jullie me helpen hiermee ? *
Maar vooral zoek ik mensen die dezelfde interesses hebben als mij, waarmee ik languit kan praten !
Interesses : Reizen - werken - creatief - natuur - patisserie - werken - astrologie - enzovoort
Om meteen een beetje van mezelf vrij te geven:
Plaatsen waar ik al geweest ben:
Nederland
Schotland ( Glasgow, West Highland way )
England ( Londen, Canterburry )
Frankrijk ( hele tour, teveel plaatsen )
Duitsland
Oostenrijk
Zwitserland
Turkije
Spanje ( Tour in het zuiden ( Sevilla, cadiz, Tarifa, Marbella, Malaga), Barcelona… )
Italië
Egypte ( Luxor, Hurghada )
Zuid-Afrika ( Kaapstad, Durban, Port Elisabeth, Krugerpark, Jo’burg, Pretoria… )
Peru en Bolivia( Lima, ica, Huacachina, nazca, Arequipa, Puno, Cusco, Copacabana, La paz, oruro, Uyuni )
Zo, ik hoop dat jullie al een beetje een beeld gekregen hebben van mij Voor de rest, nog een goede avond iedereen :dag::slapen:
Hello, bijna buurvrouw
Ik woon 10 km van Leuven, maar dit is niet zo belangrijk; wat mij interesseert is je ervaring in Peru (ik probeer mijn echtgenoot “warm” te maken om daar op reis te gaan).
Ik zou heel fijn vinden, natuurlijk als je tijd hebt en akkoord mee bent, om bij ons op bezoek te komen of op een andere manier, om gewoon met je te praten over Peru, “geassisteerd” door mijn echtgenoot; misschien kunt je hem overtuigen, met ervaringen van een zuivere bron.
Laat je me iets weten?
Dank je.
Groetjes
Sopirla:wereld:
Marokko is wel een land van zoetigheid; thee, koekjes, snoepgoed enz.
En een heerlijk land om doorheen te reizen.
Leuk dat je verder wilt kijken wat er te doen is op het gebied van heerlijkheden!
Hi Magaly,
Je schrijft iets over Marokko en ik was geinteresseerd om Marokko te leren niet vanuit een gids boek, maar van iemand die het land goed kent.
Dit dacht ik dat het was…
Groetjes
Sopirla>>>
Ja hoor, ik ken het land aardig goed.
Het is een zeer gastvrij land, met een heel afwisselende natuur; groene bergen, gouden woestijnen en prachtige stranden. Veel cultuur en geschiedenis. Hier kun je nog proeven aan het authentieke leven!
Hi Magaly79
Te veel om in een e-mail te vertellen, maar het zit het zo: ik wil wandelen door bijvoorbeeld Casablanca, zonder dat de hele stad naar mij kijkt (ik ben klaar om de traditionele kledij te dragen) en iemand zoals je, legt me alles uit wat ik niet weet of gelezen heb; het maakt niet uit waar en wat we bezoeken; het land kunt je zelf snuiven.
Groetjes
Sopirla>>>
In Casablanca ben ik nog nooit geweest…dat staat nog op het programma om te ontdekken!
Maar ik begrijp je wens heel goed en het lijkt me leuk om te doen. Op m’n website kun je eens kijken bij de 10-daagse rondreis. Wat je aanspreekt kunnen we in een reis op maat voor je doen. Onze gidsen zijn ervaren en kun je op de manier die jij wenst rondleiden door het land.
Stuur eens via de website van mij, sahrasoul, een mailtje met je wensen en vragen ok?
Hello Magaly79
Mijn bedoeling is om met iemand (ik wil geen georganiseerde reis) het land te snuiven , smaken en begrijpen, zonder een officiële gids; gewoon met een vriendin…om het land en islam beter te begrijpen.
Snap je? alles zeer klein “close”, niet in een groep…ik hou niet van groepen toeristen die min of meer interesse hebben in Marokko …
Groetjes
Sopirla>>>
Ik begrijp je en ik denk dat dat ook een van de krachten is van de reizen die ik organiseer.
Het zijn niet alleen maar groepsreizen, ik kan ook alleen met jou op reis gaan en je dingen in het land laten zien. Dat is dan een reis op maat.
Maar dan ga ik niet mee als reisgenoot…dit is toch mijn organisatie en mijn brood.
Mocht je alsnog interesse hebben, dan hoor ik dat wel.
Anders is een oproep op een reisgenotenforum misschien een idee.