Ik ga waarschijnlijk met een groepje vrienden in zomer 2006 naar Salou.
Ik heb een probleem, ik zit op school en heb geen tijd om te werken, dus het zal een camping moeten worden. Ikzelf vind dit helemaal niet erg, maar ik heb een beetje tuttige vriendinnen, en die keuren campings zo`n beetje af (slaat trouwens nergens op, want ze zijn net zoals ik nog nooit op een camping geweest met zomervakantie⦠dus een beetje ongegronde kritiek).
Maargoed, ik wil dus graag van jullie weten wie er al eens op Camping La Union is geweest met Beachmasters, of met Gogotours op Camping La Siesta? Ik zou graag wat informatie hierover hebben, zodat ik mijn vriendinnen kan overhalen!
Ik ben met X Travel op La Union geweest. Camping is oke, zwembad en vlak bij het centrum. We stonden naast beachmasters en waren toen heel blij dat we daar niet geboekt hadden omdat ze luchtbedden in de tent hebben. Wij hadden echte matrassen. Er waren bij x travel ook tenten met echte bedden die we dit jaar gaan boeken. Ik vind camping veel gezelliger en ik hoorde dat veel appartementen slecht waren dus gewoon naar de camping gaan.
camping la union is cker leuk!!! we zijn dr vorig jaar ook geweest en we gaan 11 aug weer! wij dachten ook onee het is vies enzo op ene camping maar het is egt hartstikke gezellig! je zit tog bijna nooit in je tent dus maar ja veel plezier
groetjes bianca en miranda