Salarissen in denemarken

Hopelijk gaat er iemand reageren. Ik zie dat er postingen zijn van lang geleden.
Wat ik ook zoek in denemarken of nederland ik kan nergens salaris indicatie,s vinden.
En als ik iets vind , verschilt dit enorm.
Weet iemand wat een regio manager aan salaris kan vragen in een sollicitatie gesprek?
Wij komen zelf , in wat we kunnen vinden tussen de 50.000 deense kroon tot 80.000 deense kroon.
Maar wat is realistisch?
Mijn man wil natuurlijk niet te weinig zeggen als ze er naar vragen maar ook niet TE veel , dat ze denken van doeiiiiiiiiii.

Ook willen we graag weten wat een pedagogisch medewerkster verdient in denemarken.

Wie kan ons hier bij helpen?

Ik hoop dat je een andere bron vindt, wellicht een keer een Deense zaterdagkrant kopen. Als je in het Nederlands op ‘salaris regiomanager’ zoekt krijg je diverse hits met info als ‘2500 tot 5000 euro per maand’. Of jaarsalarissen tussen 32.000 en 70.000 euro…
De range waarbinnen jij wat gevonden hebt ligt duidelijk hoger, 6700 tot 10.000 euro, circa 80.000 tot 120.000 euro per jaar.
Vraag is natuurlijk: welke sector? welke vooropleiding, hoeveel jaar ervaring. verantwoordelijk voor hoeveel vestigingen met hoeveel mensen en hoeveel omzet? 40 uur, 36 uur, 70 uur (in verband met reizen naar vestigingen) per week? Werken in weekend in de retail of horeca?
En pedagogisch medewerkster? Op middelbare school of bij kinderopvang, maatschappelijk werk. Leeftijd, opleiding, ervaring?
Sterkte

Je kunt natuurlijk ook de ambassade eens bellen. (Zowel de Deense in NL/B als de NL/B ambassade in Denemarken)

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer

Je zou ook eens een Deens uitzend- of detacheringsbureau kunnen benaderen. En natuurlijk eens laten weten of je onze inbreng/bemoeienis op prijs stelt. Ik moet ook zeggen dat ik het een vreemde move vindt om voor een baan van rond de 100.000 euro denkt op een reisforum de benodigde informatie te krijgen. Zoals al eerder, ik denk dat je op zoek moet naar heel andere bronnen.
En Theiz, ik denk zo maar dat de ambassade zich er niet mee gaat bemoeien.

@willem
Op hun site staat al veel informatie over het wonen en werken in Denemarken. Dus bij serieuze plannen zou ik altijd even bellen of ze nog meer info hebben. Nee heb je, ja kun je krijgen.

http://denemarken.nlambassade.org/you-and-country/werken-in-denemarken

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer

Natuurlijk stel ik het op prijs, jullie adviezen. Maar wij zijn natuurlijk al veel verder met de ontwikkelingen.
De adviezen die jullie doorgeven hebben wij ook allemaal geraadpleegd . Wij kijken ook op het deense arbeidsbureau, workindemark en de kranten.
Wij springen niet zomaar in het diepe.
Onze vraag was alleen eigenlijk wat zijn redelijke salarissen als area manager. Wat zijn zo globaal mogelijke ( van af het minst tot hoogste) salarissen.
Natuurlijk is het de vraag van wat , waar , hoeveel ervaring , opleiding ect.
Mijn man zoekt dus baan ( maar dat mag afwijken qua product) waarin hij leiding heeft over diverse filialen over het hele land. Het liefst in de autobranche maar andere takken binnen techniek is ook mogelijk.Hij heeft 25 jaar ervaring van het managen van filialen in nederland en internationaal.

Hij heeft universiteit bedrijfseconomie met technische achtergrond.

Mijn vraag is dus eigenlijk: wij zien start salarissen van 35000 dkr tot 80000 dkr. Maar verder komen we eigenlijk niet met de informatie die beschikbaar is.
Een heel verschil natuurlijk en zoals ik al in mijn eerste post zei: je wilt niet eronder verdienen maar je wilt ook niet teveel vragen zodat ze zeggen: doei.
De vraag is dus: wat is momenteel realistisch in denemarken.

Al de genoemde bedragen zijn realistisch afhankelijk van je ervaring en je onderhandelingsskills…