Ik zou me eerst even voorstellen ik ben Suzanne, 21 jaar jong kom uit Den Haag. Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar de juiste school, accomodatie enz… Ik heb alles gevonden en 30 Januari vertrek ik naar Salamanca toe voor 12 weken. Nou was eigenlijk de vraag of er misschien mensen zijn die dan ook gaan?? Dacht misschien gezellig om wat af te spreken zodat we niet helemaal alleen reizen?! Zijn er misschien ook mensen die mij nog iets kunnen adviseren, dingen waar ik bijvoorbeeld rekening mee moet houden?! Nou ik ben benieuwd…
hee! Ik ben Chloe ik ben vorig jaar van juli tot oktober (dus ook 3 maanden) naar Salamanca geweest. Het was echt te gek, super mooie stad. Ik zat in een gedeeld appartement dus met 4 huisgenoten. Er zijn veel restaurantjes en de mensen die er wonen zijn (de meeste) erg aardig. Ik heb echt een super tijd gehad, en wil echt zo graag terug ( wat ik waarschijnlijk deze zomer ook ga doen)! Ook kan je goed winkelen, er zijn 3 ZARA’s namelijk. Ik zat op Colegio Delibes en heb erg veel mensen ontmoet uit heel Europa en daarbuiten, wat nu nog steeds mijn vrienden zijn. Als je nog meer dingen wilt weten kun je me altijd mailen: cleopatrrra@hotmail.com