Safari through Magical Kenya, Out of Africa

**In een aantal Nederlandse Theaters is de voorstelling Safari through Magical Kenya te zien. Ben eigenlijk wel benieuwd wie er naar toe gaan of er al geweest zijn, en hoe leuk het was.
Ik ga 22 sept. in Zutphen naar de try out. **

Korte omschrijving:
Out of Africa is het vervolg op hitproducties als Sikulu en African Mamas en neemt u mee op safari door het magische Kenia. Opzwepende dansen van Masai-krijgers, close harmony songs, een ballet van flamingo’s, funky African jazzritmes en vrolijke bengamuziek uit de nachtclubs van Mombasa en Nairobi: het wordt allemaal gebracht met niet aflatende Afrikaanse energie en vitaliteit. Een cast van 25 uitstekende Keniaanse zangers, dansers en muzikanten viert het leven met u. Samenstelling en regie: Leoni Jansen. Choreografie: Portia Mashigo.

Is puur interesse zonder enig commercieel belang :slight_smile:

Gisteren ben ik bij de theatervoorstelling geweest. Het was fantastisch. de Keniaanse cast heeft een super show neergezet.
Een stukje geschiedenis en realiteit uit Kenia werd verteld met een emotie rakend tintje.
Na de voorstelling konden we nog napraten met enkele artiesten. Ze moesten even wennen aan de koude in Nederland, maar waren bijzonder verrast door het enthousiasme voor hun cultuur. Veel gasten waren ook enthousiaste Kenia bezoekers dus ook na de show was het nog gezellig.

Ik had eerlijk gezegd op dit forum ook wel wat enthousiasme verwacht over dit tijdelijke spectaculaire stukje Kenia in Nederland.:confused:

men noemt het op hun site
"het beste medicijn tegen winter
hakuna matata

nou hakuna matata dat doen we al dagelijks
af en toe naar kenya is ook prima te doen

om deze leuke voorstellen te zien hebben we nog alle kans
dan gaan we deze kans ergens in het land pakken

http://www.ntk.nl/voorstelling/out-of-africa-safari-through-magical-kenya/

veel plezier
murugi

Ik ga komende woensdag. Africa mama’s was geweldig dus ga er vanuit dat dit ook goed wordt!

Mijn vrouw en ik vonden het zo indrukwekkend mooi dat we nog een keer gaan. Op 3 Nov. in Nijmegen. En daarna hopelijk weer napraten met de Keniaanse cast.

Ik ga met 3 vrienden (ook Kenyaliefhebbers) 6 november in Zwolle naar de voorstelling en heb er enorm veel zin in!
Het zou leuk zijn om na de voorstelling met de artiesten te kunnen praten, ik ben benieuwd.

Het viel me beide keren op dat er vrijveel 65+ ers op de voorstelling afkomen. De meesten daarvan gingen direct na de voorstelling naar huis . Maar de mensen die in de theaterbar blijven napraten enzo kunnen het geluk hebben dat veel van de artiesten nog even wat komen drinken en praten. Was beide keren erg leuk, voor hun en voor ons :nod: