Sabine uit de Drôme (Fr)

Beste mensen,

Ik ben Sabine Dekker en woon sinds 10 jaar in de Drôme en ontvang hier veel Nederlandse toeristen. Daardoor ben ik op het idee gekomen om mijn toeristische kennis over de Drôme te delen via www.drome-blog.nl. Het schrijven van de artikelen is veel werk, maar erg leuk om te doen. Vandaar dat ik het blog ook graag deel met anderen die wellicht plannen hebben om (ooit) op vakantie te gaan naar de Drôme. Ben ook benieuwd wat voor info ik zelf kan vinden op dit blog. Ik duik sinds kort en wie weet vind ik hier leuke bestemmingen.

Dromerige groetjes, Sabine

Hoi Sabine

Je ontvangt veel toeristen. Dat maakt me nieuwsgierig! :slight_smile: Camping? B&B? Hotel?

Groetjes Thijs

Klopt Thijs. Wilde geen (sluip)reclame maken. We hebben een B&B in de Drôme. La Ferme de Pauroux in Mornans

Als je een informatieve post hebt mag daar best bertje reclame in staan. Zolang de informatie maar de boventoon voert.

B&B is voor mij niet wat ik zoek. Leuke, niet te drukke, campings ben ik altijd voor in. (Geen gedoe, gewoon mooi gelegen en kleine speeltuin.)

Ha die Thijs, Kijk eens naar Camping Le Moulin in Bezaudun (geen website, kan je ook niet van te voren reserveren, waarschijnlijk info op zoover) of Camping le Grand Bois in Poët-Celard www.legrandbois.nl.

1 like

Bedoel je deze? http://www.camping-moulin-drome.fr/

Zien er beide wel erg leuk uit! :slight_smile:

Inderdaad!