Hallo,
Is er iemand met ervaringen mbt het wonen en werken op Saba met een gezin met twee kinderen van 1 en 5. Alles welkom, dus ook verhalen die je van anderen te horen hebt gekregen.
Thanks!
Hallo,
Is er iemand met ervaringen mbt het wonen en werken op Saba met een gezin met twee kinderen van 1 en 5. Alles welkom, dus ook verhalen die je van anderen te horen hebt gekregen.
Thanks!
Ik ben vorig jaar oktober 2005 naar Saba geweest, pracht van een eiland, en wij ontmoette een nederlands stagiar daar, hij zei dat hij al 4 maanden op het eiland zit, en dat hij blij is om terug naar huis te gaan, hij zei van, ik weet niet hoe ik het hier heb kunnen volhouden op zo’n piepklein eiland, maar hij vond het wel leuk.
Populatie van Saba is: 1700 inwoners, ik moet wel zeggen, dat het heel aardige mensen zijn en lief. Saba is net een ravijn, je hebt alleen Hill en bottom daar, dus boven en beneden, maar wel leuk.
Ik zou er zelfs niet willen wonen, omdat het enorm klein is.
Groetjes,
Nita
Nou ik heb daar echt de stage van mijn leven gehad. Dit komt mede dat ik samen met mijn studiegenootje was, we hebben echt van alles genoten. De natuur, de mensen, de feestjes, de rust, het duiken, vliegen… Tuurlijk heeft Saba een aantal beperkingen gezien de grote van het eiland, maar ik zal zo terug willen gaan. Toch zou ik daar nu niet voor een lange tijd kunnen wonen, misschien over een aantal jaar…gr, MIMI
Ik ben er 2 dagen geweest. Een vriendin van mij liep daar stage. Zij heeft de tijd van haar leven gehad en is naar haar stage een paar maanden terug gegaan. Dus in totaal heeft ze er zo´n 6 maanden gezeten maar toen was ze het ook wel zat.
Saba is echt een mini-eilandje en er is weinig te doen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het na die 2 dagen wel gehad had maar als je er werkt zal t wel anders zijn.