Hallo iedereen,
Mijn naam is Daphne en samen met Lisette ben ik op zoek naar een nieuw avontuur! Het liefst per oktober. In de verre toekomst willen wij zelf een guesthouse/ecolodge beginnen. Voor ons is het nu een geschikt moment om eens te ervaren hoe dit echt is! Wij willen het liefst naar Nicaragua, Costa Rica of naar Indonesië, maar het mag ook ergens anders zijn waar goede surf en duikspots in de omgeving zijn. Het lijkt ons te gek om het bedrijf van voor naar achter te leren kennen en eventueel te runnen voor enkele maanden! Ken jij of ben jij iemand met een guesthouse / eco logde of heb je tips laat het ons weten!
Groetjes,
Daphne en Lisette
daphnevandewal@hotmail.com
l_van_effrink@hotmail.com
Hola,
Misschien onderstaande link. Als ik het goed begrepen heb is de eigenares Engelse. Ik ken iemand die er stage heeft gelopen, dus misschien staat ze ook wel open voor meiden zoals jullie. Is in Las Isletas de Granada. Je woont dan in Granada en gaat per boot naar het eiland.
http://www.jicarolodge.com/sustainability.html
Verder zou ik contact opnemen met On-Stage Latijns Amerika
www.onstagelatijnsamerika.com
Zij zijn een stagebemiddelingsbureau in o.a. Nicaragua en Costa Rica. Ze hebben heel veel contacten en kunnen je denk ik wel helpen aan eco-lodges waar je terecht kan. Bekijk de website en stuur ze eens een mail.
Saludos,
Sole
Super bedankt voor je snelle reactie ik ga er gelijk achter aan en dingen uitzoeken! Groetjes Daphne en Lisette!
Kijk ook eens op joho.nl.
JOho vind ik niet fijn
te veel informatie en te veel gedoe. Maar wel bedankt voor de tip!
groetjes Daphne