Ruimte over in je koffer/rugzak?

Hallo,

De Nederlands arts Marianne is net ten noorden van Mombasa gestart met het North Coast Medical Training College, een school voor geneeskune, verloskunde en voedingsleer. De school heet dringend behoefte aan medische studieboeken die ik dan ook via medische bibliotheken in NEderland voor haar verzamel. Inmiddels staat mijn garage vol, maar zoek ik nog mensen die de boeken mee willen nemen naar Kenia. De meeste luchtvaartmaatschappijen hanteren een soepel bagagebeleid naar Kenia: 2 x 23 kg per persoon. Een doosje boeken kan dan al snel mee. Ik kan zorgen dat je op de luchthaven van Mombasa de doos kunt afgeven, dus je hoeft nauwelijks te sjouwen. Wie o wie kan mij helpen?

Groetjes,
Marije

Hoi,
Ik ga eind juli naar Nairobi. Misschien is dat ook ok?
Nienke

Bedoel het totaal niet verkeerd maar let altijd op met pakjes van een ander meenemen.

Hi Nienke,

Waarschijnlijk wel! Moet even kijken of iemand de boeken dan van je kan overnemen. Laten we contact houden hierover! Fijn dat je boeken mee wilt nemen. Reactie n.a.v bericht Theiz:. Ik begrijp je advies, maar de dozen die ik meegeef zijn altijd open, dus je kunt altijd checken dat het echt boeken zijn.