Royal International

Het bedrijf:
Zelfstandig marketing bedrijf, Royal International genaamd, opererend op de Europese markt als zakenpartner van een grote amerikaanse multinational.

Zoekt:
Daar wij op zeer korte termijn op de Spaanse markt gaan opereren, zijn wij zeer dringend op zoek naar enthousiaste mensen die open staan voor een zakelijke mogelijkheid. Mensen die ofwel connecties hebben in Spanje ofwel woonachtig zijn in Spanje.

Mogelijkheden:
De mogelijkheid om een riant inkomen op te bouwen in Spanje is zeer zeker aanwezig.

Opleiding:
Er is geen specifieke opleiding vereist, ons bedrijf verzorgt zeer professionele opleidingen/trainingen.

Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Royal International
Contactpersoon: Angelique van Roy
+31(0)6-11283172
Ron.Angelique@hetnet.nl

nou hier een berichtje van jeffrey dekker ik ben woonachtig in spanje in de provincie cadiz ik wil wel eens weten wat deze job precies inhoud ik spreek overegens goed spaans vr groet jeffrey dekker

Hai Angelique,

Ik ben Stacey, 23 en heb 7 jaar in Spanje gewoond. Geregeld denk ik aan terug gaan maar heb nog een push nodig. Ben benieuwd of jouw werkaanbod verleidelijk genoeg is om mijn spullen te pakken en weer naar het warme, fantastische zuiden te verhuizen.
Ik ben trouwens bezig naast mijn wer om de opleiding Communicatie management af te ronden. Misschien is dat een pre gezien de aard van het bedrijf.

Groetjes,

Stacey

Hallo, mijn naam is Sander Keppels en ik woon in Blanes, Costa Brava. Op dit moment ben ik werkzaam als Public Relations Manager hier aan de Costa. Ook ben ik mede eigenaar van de krant Mediterraneo. Met veel interesse heb ik jullie oproep gelezen. Zowel voor mezelf als voor jullie. Misschien is het voor jullie interessant om een advertentie te plaatsen in Mediterraneo, een krant in 4 talen aan de Costa´s. We zijn er voor alle toeristen maar bovenal voor buitenlanders (nederlanders) woonachtig in Spanje. We komen in juni en juli elke 15 dagen uit en de rest van zomer eens in de 30 dagen met een oplage van 25000 kranten in 6 verschillende plaatsen.

Misschien kunnen jullie mij wat meer informatie toezenden en/of kan ik jullie van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

Sander Keppels
0034 659 58 9999
sanderkeppels@hotmail.com
menfis@europe.com