Ben Jij Enthousiast En Ondernemend?

Enthousiast, jong, dynamisch bedrijf, Roya! International, zoekt een enthousiaste, serieuze man of vrouw die samen met ons onze organisatie naar Spanje gaat uitbreiden!!

Werken kan vanuit Nederland zowel als vanuit Spanje!

Geinteresseerd?

Bel voor nadere informatie:

Roya! International
A. van Roy
+31(0)611283172

Misschien is het handig om hier wat meer informatie te geven om wat voor bedrijf het gaat en wat voor werk etc. Leeftijd, opleiding? :slight_smile:

Hallo Roya met Joya,

Ik weet niet precies wat er van je verwacht wordt bij de taak die ik bij jullie zou krijgen, maar zoals ik het kan lezen ben ik echt geinterreseerd.
Ik studeer nu in Tilburg voor internationaal recht en als het mogelijk is dat ik de bezigheden naast mijn studie verricht doe ik mee.
Ik was soieso van plan met een vriendin in de zomervakantie in spanje te gaan werken (juni en juli) omdat we spaans aan het volgen zijn en dit in de praktijk willen oefenen.

Ik hoop iets van jullie te horen

Joya van Hout

Hallo, uw man heeft contact met mij gezocht maar ik krijg op zijn nummer steeds de voicemail. Zouden jullie aub kontakt met mij op kunnen nemen want ik ben nog steeds geinteresseerd. Uw man misschien ook ivm een advertentie in onze krant in Spanje.
Groeten Sander Keppels
+34 659 58 9999