Ik vertrek 23 augustus naar Australië en ik heb een route gemaakt, hebben jullie nog tips waar ik echt naar toe moet gaan?
Het is de bedoeling dat ik van Sydney ga reizen naar Perth langs de zuidkust. Ik wil gaan werken in Perth en blijf hier tot Februari.
Dan ga ik 3 maanden naar Nieuw - Zeeland.
Dan begin ik weer in Darwin en reis ik naar Alice Springs en later naar Cairns.
Vanaf daar wil ik weer naar beneden, ook om te werken en eind juli ben ik in Sydney om door te vliegen naar Fiji voor 2 weken.
Na die 2 weken ben ik weer terug in Sydney 3 dagen en dan vlieg ik terug via Hongkong naar Nederland.
Heeft iemand hier nog tips voor? En waar ik het beste werk kan vinden?
- Ben jij ook van plan deze route of een gedeelte ervan te gaan doen, neem contact op! Zoek nog een reisgenoot.*
Voor reacties verplaatst ik dit voorlopig in Reiscafe.
Ik kan je niet helpen aan werk maar misschien iemand anders.
De planning is goed. Zal wel bloedje heet zijn in de Nallarbor en in Perth dec/jan. Feb maart april voor NZ. Ook prima. Begin op het zuid eiland zou ik zeggen.
Dan in mei naar Darwin naar Uluru en naar Cairns en naar Sydney. Ook niets op aan te merken. Je hebt je huiswerk gedaan.
Wij hebben al deze routes met de auto gereden maar dat zal er voor jou niet inzetten. Met zo veel tijd zou je ook weer naar Perth kunnen vliegen in april en dan door WA naar Darwin kunnen gaan.
Yeehaw
Ik begin in Auckland, en ik eindig in Christchurch… Waarom zou jij het anders doen? Ik hoor het graag van je!
Ik heb trouwens ook nog een vlucht geboekt van Melbourne naar Perth, omdat het te duur en te lang reizen met de auto was naar Perth
heb nu een ticket voor 90 euro.
SI is koeler dan NI en februari is warmer dan april. Maar als je vluchten al vaststaan kan het andersom ook hoor maar weatherwise zou ik het omkeren.