Rotterdam

Van 19/12/2003 tot 22/12/2003 gaan wij naar Rotterdam in hotel Inntel (4 sterren) aan de Leuvehaven.
Het is de eerste keer dat wij daar naartoe gaan. Is er al iemand daar geweest? En wat kunnen we in die periode gaan bezichtigen? En hoe is het daar met de criminaliteit daar wij met onze eigen en dan nog nieuwe wagen gaan.
Alle informatie is welkom. Alvast bedankt en groetjes Cindy

Hoi Cindy

Wij zijn vorig jaar om dezelfde tijd als jullie in Rotterdam geweest. Wij zaten toen in Holliday Inn hotel midden in het centrum.

Wat er tegen die tijd te doen is weet ik nu ook nog niet maar je kunt info opvragen via een site over Rotterdam. Ik had toen ook een brochure via deze site aangevraagd en gekregen. Toen wij er waren was er voor ons doen dan, niet veel te beleven, maar de stad Rotterdam vond ik geweldig.

Wij waren met de trein daar gekomen en op het station al, waan je je in het buitenland. Zoveel verschillende soorten rassen. Maar van criminaliteit is ons dat weekend niets gebleken. We waren wat later in een bekend fastfood resturant en ook daar waren wij volgens mij de enige nederlands sprekende mensen.

Wel een aparte stad hoor! Zijn pas nog een weekend in Den Haag geweest, en dan zie je toch een heel ander slag volk als in Rotterdam. Maar nogmaals ik heb me samen met mijn man prima vermaakt in Rotterdam. O ja, we hadden ook nog in de chinese wijk heel lekker en goedkoop Indisch gegeten in èèn van die eettenten daar. Moet je ook eens proberen.

En natuurlijk kun je in Rotterdam heel leuk winkelen. Nu, ik wens je veel plezier en laat tegen die tijd nog eens weten wat je er van vond. Groetjes Rona.