Rondreis van 4 weken door Westcoast Amerika

Beste Lezer,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Martin van der Hoeven (25 jaar) en ik zoek een reisgenoot die me wil vergezellen op een supertrip door Amerika van 3 weken van 19 september tot 10 oktober . Ik zal een auto huren met hotels op de mooiste plaatsen en zo naar de meest bijzondere plekken van California, Utah en Nevada rijden. Man of vrouw maakt mij niet uit als je maar reislustig en gezellig bent.

Plekken die ik wil bezoeken zijn:
• Los Angeles
• Pacific Coast
• San Francisco
• Yosemite National Park
• Sequoia/Kings Canyon Park
• Death Valley National Park
• Las Vegas
• Zion National Park
• Bryce Canyon National Park
• Lake Powell
• Grand Canyon National Park
• Palm Springs

Als je zin hebt om mee te gaan, laat een berichtje achter en wie weet gaan wij samen een onvergetelijke tijd tegemoet

groetjes,
Martin:zon02:

Beste Martin,

dit is zeker een trip die ik wel zie zitten en in de planning heb staan. Wat had jij kwa budget in gedachten?

groet
daniel

Ik denk dat het rond de 1800 euro zal kosten voor de tickets en auto en hotels. Benzine en voedsel komt daar nog op. Ik heb momenteel een offerte uitstaan dus ik vertel je er morgen meer over. Verder kan je het zo duur maken als je wilt. Overigens is dit de route die ik wil maken.

1

super route,

helaas wat buiten budget.

zoeken maar weer verder.
succes met de reis.

Hoi Martin …

Gewoon even een tip. Ik heb een soortgelijke trip gemaakt en vond zelf monument valley ook echt de moeite waard.
Dus misschien leuk om die er ook bij te pakken :slight_smile:

Have fun! Als ik die reis nog niet gemaakt had zou ik zeker meegaan maar zijn gelukkig nog heel veel plaatsen in the usa waar ik heen kan gaan :slight_smile:

Dag Martin,

Al voorzien van reisgenoot? En wat was jij nu nog kwijt voor ticket eigenlijk.

Ik zou zelf ook in september gaan was vorig jaar november de grofweg planning. Maar de persoon met wie ik zou gaan is plots in voorjaar gegaan met haar ouders omdat haar vader zich onverwacht goed voelde qua gezondheid en hij toch nog 4wkn zijn droomreis met oa. zn dochter heeft kunnen maken. Hartstikke mooi, maar ik heb toen de gedachte van mijn reis laten varen. Maar het jeukt wel, dus ben even nieuwsgierig naar hoever jij bent nu ik je oproep lees. Groet

Srry voor mijn late bericht. Ik heb een tijdje niet op de site gekeken. Je mag uiteraard nog steeds mee maar ik begrijp dat het wat laat is. Wel leuk dat je reageerde en hoop nog van je te horen.

met vriendelijke groet

martin