Rondreis Thailand en bezoek omliggende landen.

Rond september 2018 is mijn planning te vertrekken naar Thailand om daar rond te reizen ook omliggende landen te bezoeken zoals Cambodja laos Vietnam China misschien zelfs Australië en Japan.

Wat ik sowiezo wil gaan doen is een duik licentie te gaan halen (master dive)…rondreizen met openbaar vervoer of huurauto. De natuur in…wat toeristische plekken bekijken maar vooral de niet toeristische plekken. Af en toe eens het nachtleven bekijken. Ik heb een passie voor lekker eten & drinken…wil vooral de streetfood ontdekken. Kook cursussen, sky diving, jungle survival trekking…fotograferen is een hobby van me ; hou een blog website bij ook.

Historische plekken bezoeken zoals Vietnam ondergrondse tunnels , bridge on the river kwai, ect.

Alles kan niets moet. Lijkt me leuk om dit met leuke mensen te kunnen delen. Neen geen low budget backpacking…wil wel beetje comfortabel hebben.

Nieuwjaar vieren in Krung Thep …mooi diner party ergens.

Probeer ook wat vrijwilligerswerk te gaan doen bv WFFT en wil een weeshuis voor kinderen steunen. :feestje:

Interesse? Stel gerust uwe vragen.

Ik male begin 40…zoek leuke gezellige sociale open minded mensen met respect voor elkander.