rondje Limburg, Vogezen, Alpen, Zwarte woud, Eifel (zo ongeveer) met cabrio

Ik ben van plan om komende zomer met mijn auto (een moderne klassieker) eerst naar Limburg te rijden en van daar uit via N-wegen ruwweg naar Luxemburg te rijden, dan naar omgeving Genève om vervolgens via de Zwitserse Alpen en het Zwarte Woud en de Eiffel weer terug te rijden. Dat is ongeveer 1500km.
Dit is ongeveer het rondje dat ik in gedachten had.

Het is de bedoeling om lekker te touren, dus geen gehaast.
Als het lekker weer is gaat uiteraard het dakje open en heb je lekker de wind door je haren en de :zon02: op je gezicht :wink:

Ik zoek iemand die het leuk lijkt om mee te gaan. Het liefst iemand van rond mijn leeftijd. Ik ben zelf net 26 jaar. Man of vrouw maakt mij niet zo veel uit, maar een vrouw heeft wel mijn voorkeur :slight_smile:
Mijn auto heeft niet veel bagageruimte. Je kan ongeveer een sporttas vol meenemen, dan kan mijn bagage er ook nog bij :). Dus als je altijd veel spullen mee neemt op vakantie dan is dit niets voor jou. Ook moet je zelf niet al te fors zijn. (met alle respect, maar mijn auto is nou eenmaal niet zo ruim.) Het zou ook handig zijn als je een rijbewijs hebt zodat ik zelf ook eens niet hoef te rijden :slight_smile:

Lijkt je dat wat, reageer dan hier, stuur me een berichtje op dit forum of stuur een email naar ronaldvaneede@gmail.com

Ik heb van een aantal mensen een email ontvangen, waar ik ook op gereageerd heb om vervolgens niets meer van te horen (1 uitzondering). Erg jammer :frowning:
Ik ben dus nog op zoek, dus laat wat van je horen als je interesse hebt.