rome2rio.com

Hoi, heeft iemand ervaring met rome2rio.com als info site over het vervoer in sri lanka? De info ziet er compleet en adequaat uit maar ik ben benieuwd of iemand er al mee gereisd heeft. Dank!

Waardeloos voor de meeste zaken, sorry.

• Reistijden op de weg haalt ie uit Google Maps en die zijn veel te laag. Afstanden zijn prima, laat daana de formules uit de faq over privevervoer van Prikbord er op los
  • Treinen kloppen enigszins, maar ook daar zijn de echte dienstregelingen groter. Te vinden wederom via faq.
  • Bussen heeft ie ook, maar hoe beperkt ook is het altijd beter dan wat er via de faq aan buslijnen te vinden is. Dat is gewoon erg slecht :frowning:

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Ik was er al bang voor…:). Dank je wel Erik!

Heb even gekeken, voor bussen gebruikt ie de ntc site welke ook in Prikbord faq genoemd is. Maar hij gaat hem tenminste naar concrete routes vertalen; alleen frequentie klopt echt niet, Matara-Tangalle bijvoorbeeld getest en daar noemt ie 1 x per 2 uur terwijl het elke 10 minuten is (door een kombinatie van 5+ lijnen).

<Erik>

Dank je wel weer, Erik! Ik ga plannen met heel ruime reistijden, dan lukt het allemaal vast wel als we daar zijn. (en anders verzinnen we wel wat :))