"Roadtrip" Oost-Europa juni 2009

Hallo,

Mijn naam is Gert, 22 jaar, woonachtig in Purmerend, student WTB aan de HvA in Amsterdam.
Momenteel zit ik in het laatste jaar, maar mijn afstuderen schuif ik door tot na de zomer

Tot de zomer heb ik dus redelijk wat tijd om leuke dingen te doen, bijvoorbeeld door op reis te gaan.
In het voorjaar van 2010 staat een reis naar de Gobi woestijn in Mongolië op het programma, maar tot die tijd wil ik niet thuis blijven. Mijn reismaatje heeft net een baan geaccepteerd waardoor er voor ons tweeën waarschijnlijk geen mooie trip in zit.

Een van mijn wensen is om eens met mijn auto naar Oost-Europa te gaan, en dat lijkt me een mooi doel voor een “korte” roadtrip in Juni/Juli.

Ik wil ivm bijbaan liever net iets vóór de vakantiedrukte, zodat ik in het echte hoogseizoen de vakantieplanning kan versterken. Daarbij denk ik aan vertrek begin of midden juni, om dan eind juni of medio juli weer terug te zijn.
Al met al wil ik ongeveer 3 weken weg.

De auto is een Landrover 1979. Het is een Landrover die van 1980 tot 1995 door het Nederlandse leger is gebruikt als Ambulance. De originele opbouw is meteen ook erg geschikt als ‘camper’. Omdat het een oude auto is, is hij niet snel en niet heel erg luxe. Hij heeft zich echter wel al meerdere malen bewezen in Engeland, Belgie, Duitsland en Nederland.

Voor deze reis zoek ik een reismaatje (m/v). Bij voorkeur iemand die van avontuur houd, en wellicht enkele interesses deelt. De route, periode, duur en het budget kan in overleg worden vastgesteld.

Stuur me een mailtje, berichtje, of reageer op dit topic !
Alle vragen zal ik proberen te beantwoorden

.

Groeten,

Gert