Ik ben Tim, 26 jaar en ben vanaf komend weekend (22 juli) vrij en van plan om een van de dagen hierna op pad te gaan naar het zuiden. Mijn bestemming staat totaal nog niet vast maar alles zuid-frankrijk, italie, kroatie en zelfs spanje vind ik geen probleem.
Een vakantie bestaat voor mij uit toffe steden, lekker eten en drinken, hier en daar wat sporten en goede bars/feestjes vinden waar we met locals en andere reizigers een mooie avond kunnen beleven.
Ik heb een geweldige lease-auto dus brandstofkosten zijn preceis €0! Wie heeft er zin om mee te gaan? Let me know!
Klinkt als een leuk idee! zat zelf al een tijdje te twijfelen om naar Kroatie te gaan maar is jammer genoeg nog niks van gekomen omdat al mijn vrienden en zo doende deze website tegen gekomen! Ik vroeg me af voor hoelang je wou gaan en wat voor plekken je wou overnachten.
Ik ben zelf vorig jaar in me eentje 3 maandjes Spanje en Portugal geweest en heb toen eigenlijk alles gedaan wat jij hier beschrijft vooral het ontmoeten van andere reizigers vind ik leuk en ben daarom dus ook een groot voorstander van hostels en dingen ter plekken uitvogelen en niet alles plannen
Het plan was om een weekje of 2 op pad te gaan. Overnachtingen heb ik nog niet echt over na gedacht omdat ik nergens aan vast wil zitten. Ergens noord-italie om daarna via de kust door te rijden naar kroatie zie ik wel zitten. Groepje van een aantal mensen en het moet een mooie tocht kunnen worden!