Lies en ik zoeken nog reisgenoten om tijdens de kerstvakantie naar Florida te gaan. Niet voor een zon-zee-strand vakantie, maar wel om overdag zoveel mogelijk te doen en te bezoeken (zonder te rushen) en dan 's avonds rustig te genieten van lekker eten en drinken.
Wij zijn beide van België, Lies is 30 en ik 29 jaar. We hebben elkaar ook pas via een reisforum leren kennen en alles is zeker nog bespreekbaar! Handig om weten nog is dat de vluchten naar Miami voor die periode vanuit Brussel ongeveer 570 euro kosten.
De gemiddelde temperatuur die periode is zo’n 24 graden in Florida trouwens. :zon02:
Hoi! Ik was eigenlijk precíes hiernaar op zoek zowel qua bestemming, qua periode als qua duur. En mijn motivatie om die reis samen met “onbekenden” te ondernemen is zeer simpel: ik wil niet alleen op reis en ik heb tegenwoordig nogal veel gesettelde vrienden… :-/. Zijn jullie nog steeds op zoek naar iemand/iemanden? Check gerust mijn facebookprofiel om een idee te krijgen van mijn persoontje en/of stuur mij daar of hier een berichtje.
Groetjes, Kaat Aerens