Misschien is het een stom idee ik reis namelijk alleen (zou niet anders meer willen) en ik zou graag een x miami willen zien maar ook los Angeles (grand Canyon etc) iemand die deze trip ooit gemaakt heeft? En wel of niet door new mexico. Ik ben geen stadsmens dus zal niet heel lang in dezelfde stad blijven hooguit 1 of 2 dagen.
Dit gaat niet om een vakantie voor dit jaar of het jaar erna maar om een idee te krijgen wat ik wil en om het geld ervoor appart te gaan zetten.
New Mexco zal moeilijk te ontwijken zijn tussen Miami en Los Angeles. Wij hebben meermalen dwars door de USA gereden maar hadden daar ook de tijd voor. Hoe lang wil je gaan en welke tijd van het jaar? Grand Canyon ligt nog een lange dag rijden van LA. Ga je kamperen of wil je in hotels blijven? Steden bezoeken of natuur? Wat zijn je interesses? Amusement Parks?? Musea??/ etc etc.
Max 3 weken dus niet heel lang de tijd dus ik ben nog niet zeker of ik van oost naar west ga rijden… tijd van het jaar zal mei/juni zijn. Geen hotels… misschien motels en daar misschien een klein tentje kopen om te kamperen… zou wel Los Angeles en Sacramento en nog 1 of 2 andere steden willen bezoeken maar meer om het een x gezien te hebben dan er echt lang te blijven. Grand Canyon, Death Valley national park etc. Daar ga ik eerder voor wil een auto huren dus beetje road trip misschien eerste x alleen California en later een x de east coast van miami naar new york