richting zon

Hoi hoi, leuk dat je mijn oproep leest…Ik ben op zoek naar een of meerdere gezellige mensen die net zoals ik, zin hebben om de zon op te zoeken, waarheen,…dat kunnen we samen bepalen. Heb je interesse en kun je in de maanden juni, juli of augustus een dag of 10 a 12 weg, reageer… en kunnen we eens kennis maken en wie weet…
Ik, 36 jaar. Jij ???

Groetjes,

Wilfred

Hoi Wilfred,

Mocht je nog geen suc6 hebben gehad met zoeken / gevonden worden:

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.

Hoi Wilfred,

Heb je al een reisgenoot gevonden ?
Ik vrouw en ook 36 jaar zoek nog een gezellige, betrouwbare reisgenoot (m/v).
Tijdens mijn vakantie wissel ik graag actieve dingen (sporten, cultuur snuiven, winkeltjes kijken)af met relaxte dingen (strand, zwembad, lezen, luieren), tussendoor terrasjes pikken en 's avonds lekker eten en eventueel nog op stap.
Waar gaat jouw interesse naar uit ?

Groetjes,
Helma

Hoi Helma, leuk om te lezen dat je dezelfde interesses hebt als ik…Zullen we elkaar beter leren kennen via onze mail adressen en wie weet gaan we richting zon…

mijn mail adres is [EMAIL=“wilfred116@hotmail.com”]wilfred116@hotmail.com

Groetjes, Wilfred