Restaurant Op Mallorca Zoekt Vlotte Meiden

Hallo meiden,

Ik zoek voor mijn steakhouse op Mallorca,
voor in de bediening horeca-kanjers, die per direct beschikbaar zijn.
Spontaniteit is een must!! Leeftijd van 18 tot 30.
Belangstelling reageer dan met een foto en werkervaring naar erwin030@hotmail.com.
Ik kan je alvast verklappen dat het hard werken is, en 7 dagen in de week dus geen vrije dagen, maar je zult een onwijs gezellige tijd hebben en voor onderdak wordt gezorgd.

Groeten,
Erwin

Hoi,

Je had me van de week een mailtje gestuurd (woensdag) ik heb je toen teruggemaild (naar dat emailadres).
Ik hoop dat ik nog iets van je hoor…zag hier je berichtje dus dacht laat ik ff reageren.
doeg Grace

Originally posted by Erwin@17-05-2003, 15:43:37
** Hallo meiden,

Belangstelling reageer dan met een foto en werkervaring naar erwin030@hotmail.com.
Ik kan je alvast verklappen dat het hard werken is, en 7 dagen in de week dus geen vrije dagen, maar je zult een onwijs gezellige tijd hebben en voor onderdak wordt gezorgd.

Groeten,
Erwin **

Hallo,

Ik ben Melisa en ben 20 jaar. Ik zag je berichtje staan dat je medewerkers zoekt voor je steakhouse op Mallorca! Ik heb ruim 2 jaar horeca ervaring!.
Ik zou van de zomer heel graag een maandje willen werken in buitenland. Alleen kan ik pas in julie beginnen. Dus als je nog iemand nodig hebt hoor ik het wel.

P.S. Waar op Mallorca is het??

Gr. Melisa

Originally posted by Guest+10-06-2003, 10:38:55–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Guest @ 10-06-2003, 10:38:55)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Erwin@17-05-2003, 15:43:37
** Hallo meiden,

Groeten,
Erwin **

Hallo,

Ik ben Melisa en ben 20 jaar. Ik zag je berichtje staan dat je medewerkers zoekt voor je steakhouse op Mallorca! Ik heb ruim 2 jaar horeca ervaring!.
Ik zou van de zomer heel graag een maandje willen werken in buitenland. Alleen kan ik pas in julie beginnen. Dus als je nog iemand nodig hebt hoor ik het wel.

P.S. Waar op Mallorca is het??

Gr. Melisa **
[/quote]

Hoi Melisa,

stuur even een berichtje naar mijn email adres
met de exacte data die jij beschikbaar bent en een CV graag.

Groetjes,
Erwin

hoi!
Ik wilde even vragen waar je restaurant is op mallorca, ik heb nl een vriendin die werkt in el arenal, zou wel gezellig zijn als het in de buurt is! En wordt het ticket ook vergoed? ik ben aan het solliciteren naar een baan in alanya, maar als dit niet door kan gaan lijkt dit me ook wel wat! Ik werk nu een jaar bij van der valk, daarvoor heb ik ook een aantal weken bij een cafe gewerkt.ik ben beschikbaar van ongeveer eind juni tot eind augustus…)Groetjes rieneke!