Relaxvakantie december 2012 / jan 2013

Hoi allemaal,

Via google kwam ik op deze leuke site terecht!
Ik zou graag een relaxvakantie naar Egypte doen in december of januari. Bedoeling is om niet te gaan in een vakantieperiode waardoor de vakantie een stuk goedkoper is!

Ikzelf ben een man van 26, en mijn ideale vakantie bestaat uit 1/2 relax aan het zwembad/strand/bar en 1/2 uitstapjes/shoppen/… Ik ben afkomstig van Belgisch limburg en zou als luchthaven de voorkeur geven aan Luik, Brussel, Charleroi, Maastricht of Eindhoven.

Mocht er iemand interesse hebben of meer willen weten hoor ik het graag!

Groetjes,
Wouter

Hey Wouter,

Ik ben Hans en vertrek aanstaande zaterdag 24 november, relaxvakantie Egyptehurghada
Elgouna voor een periode van 10 dagen /9 nachten Belgian favourites three corners 4sterren
ik had ook gehoopt langs deze sité iemand te vinden als reispartner 2maanden op voorhand
maar is niet gelukt. Heb de reis vastgelegd bij neckermann belgie ik betaalde hiervoor zo’n 900 euro
alles inbegrep all in formule reisbijstand en annul. ook bij nemen als je gaat, visum moet je niet gaan halen
op gemeentehuis, zit in vliegtuigticketen enkel pasfoto van je meenemen en bij aankomst visum plus pasfoto
aanvragen ter plaatse in egypte bij aankomst, ook achteraf deze terug afgeven als je naar huis vertrekt.
Misschien kun je nog een lastminute boeken voor egypte en kun je nog mee voor de periode als ik ga
neckermann heeft nog aanbiedingen nu op het momentin last minute
Allez ik hoop je interesse opgewekt te hebben en laat maar iets weten hé
Vriendelijke groeten Hans Bellens uit Antwerpen( duffel)