Reizen met kleine kinderen

Avontuurlijk reizen met kleine kinderen is niet te doen. Dat is iets wat je veel mensen hoort zeggen. Hebben jullie het tegendeel bewezen en willen jullie erover vertellen? Neem dan contact met mij op. Ik, Dennis Rijsbergen, ben freelance journalist en werk aan een artikel over dit onderwerp. Hoe hebben jullie je voorbereid? Wat waren de reacties uit jullie omgeving? Hoe is de reis verlopen? Voldeed de reis aan jullie verwachtingen en hoe hebben de kinderen de reis ervaren? Willen jullie je verhaal kwijt mail me dan: [EMAIL=“redactie@denvonmedia.nl”]redactie@denvonmedia.nl

Hallo,

Avontuurlijk reizen is een brede term, en het is maar net wat je er onder verstaat.

Als je gaat reizen met jonge kinderen pas je je altijd aan. Maar vele bestemmingen zijn toch met jonge kinderen mogelijk.

Zelf zijn we met onze zoons Zeb (toen 3) en Tycho (toen bijna 2) naar Marokko gegaan. Een fantastische reis waar de jongens zich prima vermaakt hebben.

Maar er zijn er velen die nog uitdagender reizen hebben ondernomen. Ook wij zijn geïnteresseerd in deze verhalen en zien graag de reacties van anderen.

Patrick en Sabine.

Ik hoop dat je veel reakties krijgt want er zijn zeker mensen die een grote reis ondernemen met kleine kids.

Tijdens mijn backpackreizen kwam ik genoeg families tegen die met kleine kids voor lange tijd op pad waren. De kleintjes hadden zich helemaal aangepast, leerden zoveel en konden zelfs al Engels brabbelen omdat ze zo lang onderweg waren door verschillende landen! Schitterend om te zien!

Die site geeft wel erg summiere informatie over die organisaties. Typisch iemand die snel een site heeft gemaakt om affiliate inkomsten te verdienen.

Dan is er op www.vakantie-met-kinderen.com veel meer informatie te vinden.