Reizen in Mozambique

Dag,

In juni 2011 ga ik 3 weken naar Mozambique zijn er mensen die mij hun ervaringen kunnen vertellen? Ik wil vliegen naar Dar es Salaam om van daaruit naar Quirimbas en Pemba te gaan om de kust naar beneden af te dalen.
Alle tips zijn welkom. ZIjn er misschien ook lezers die ook in die periode gaan?

Dank,
Tasja

Lees het deel over Moz. Kan de moeite waard zijn.
http://www.vakantiehuisbijkrugerpark.com/zuidelijk_afrika.php

Hoi,

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe was Mozambique?
Wij willen misschien ook 3 weken gaan. Is het zelf goed te doen of ben je georganiseerd geweest?
Ben benieuwd!
Gr.

Uiteindelijk is het Oman geworden, en nee ik zou nooit georganiseerd gaan.
LP van mozambique kan je goed op weg helpen.
Quirimbas en archipelago zijn wel erg duur, maar goed overig is wel weer much cheaper wat t compenseert. Tot zover is mijn onderzoek destijds geraakt. Nog steeds hoog op mijn lijstje maar Oman kwam op me pad.
Er is best genoeg info te vinden op internet.
Succes met je zoektocht

Hier vind je 1653 reisverslagen over Mozambique. :smiley: Daaruit kun je vast wel afleiden of je er alleen kunt reizen. :slight_smile:
Ik heb solo gereisd in buurland Malawi en dat ging prima, superaardige mensen en veel te zien en doen. Wel moet je op je veiligheid passen maar dat moet ook als je georganiseerd reist. Mijn verslag en foto’s vind je op mijn website (zie handtekening).
En ook in ander buurland Tanzania heb ik in mijn eentje gereisd, ook daarover verhalen en foto’s op mijn site.

mozambique is goed te doen alleen en zonder organisatie. mooi relaxed land. Via Johannesburg heel makkelijk te bereiken. een echt vakantieland!