Reizen in Ghana (augustus 2010)

Hallo, mijn naam is Albertine en sinds 2007 (na een stage voor de hbo-v in een ziekenhuis in Ghana) ga ik jaarlijks terug. Inmiddels ben ik ruim een jaar afgestudeerd (en werkzaam) als verpleegkundige. In augustus ga ik terug naar Ghana voor iig 2 à 3 weken werken bij een kliniek in Accra. Graag zou ik de laatste 2 weken van augustus vanuit Accra naar het Noorden willen reizen (en terug). Zijn er mensen met ongeveer dezelfde plannen? Dan hoor ik het graag!

Hallo!

Ik ben Lianne, 18 jaar en heb het plan om deze zomer (rond 1 juli) een maand vrijwilligerswerk te gaan doen in Afrika. Ik weet nog niet precies welk land maar ik zat zelf ook aan Ghana te denken, omdat ze daar engels spreken en dat dus makkelijk is voor mijn eerste reis. Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept maar ik ben van plan om een maand vrijwilligerswerk te gaan doen via een sociaal project van de organisatie Project Abroad. Daarna zou ik heel graag nog willen rondreizen voor 2 weken, maar natuurlijk niet in mijn eentje. Ook weet ik niet of er het geld nog voor heb, na een maand maar ik wil ook niet na een maand weer terugkeren naar huis terwijl ik dan de hele tijd in hetzelfde dorpje heb gezeten.

Mijn plannen zijn dus nog vaag maar ik zoek in ieder geval ook een reisgenootje!

Groetjes Lianne

*Hallo Lianne, leuk dat je reageert!
Houdt me op de hoogte van je reisplannen, wanneer ze wat concreter zijn kunnen we
evt. gaan zien wat de mogelijkheden zijn om samen iets te doen.

Groetjes Albertine*