Hoe beleef jij het reizen door Italië? Als een relaxte tijd? Of zoek je er het avontuur op?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Hoe beleef jij het reizen door Italië? Als een relaxte tijd? Of zoek je er het avontuur op?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Eigenlijk was onze reis ontspannend en avontuurlijk. We zijn in 2011 van begin oktober tot half december vanaf Toscane naar Puglia gereden. Soms hadden we vooraf wat geboekt (dus dat was ontspannend) en soms ook op de bonnefooi (en dat is avontuurlijk). we hebben in Puglia vrijwilligerswerk gedaan in de buurt van Ostuni en dat kan ik iedereen aanraden. Gratis kost en inwoning, maar je moet er wel wat voor doen zoals olijven, fruit en noten plukken. Ontzettende leuke ervaring.:zon02:
Reizen naar Italie is een beetje als thuiskomen.Elke keer ik aan de grens kom slaak ik een zucht van verlichting.Héhé eindelijk,fijn ik ben er weer.Ik vind het ook ontzettend moeilijk om terug naar huis te gaan.Want ik voel me daar meer thuis,dan in mijn eigen landje.:ITALY:
Ligt een beetje aan het gebied. Natuurlijk biedt het belpaese-gevoel ontspanning, maar er zijn ook ongure plekken in Italië, die juist dan wel weer iets spannends hebben en iets authentieks. Dat heb ik vooral bij Napels. Er valt daar zoveel te zien en te beleven, maar als ik wil ontspannen dan ga ik wel naar Toscana.